Bouwjaar | 01-01-2012 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 89.056 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 14.945,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-01-2012 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 89.056 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf C. Hezeman |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Arnhemseweg 452 |
Postcode | 7361 CL |
Plaats | Beekbergen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 5420599 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohezeman.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2011
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 198 km/u
Ledig gewicht: 1.050 kg
Wielbasis: 233 cm
Interieur
Interieurkleur: hardCoal
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Bose Sound!
Modeljaar 2012 Bouwjaar 2011 Let op Roadster Coupe HARDTOP !!! elektrisch niet handmatig!
= Bedrijfsinformatie =
Auto Hezeman is een familie bedrijf.
De eigenaar en oprichter Chris Hezeman Sr is al 41 jaar actief in de auto branche. Wim Steenvoort is al 22 jaar werkzaam bij Auto Hezeman. Hij is verantwoordelijk voor alles omtrent de werkplaats. Chris Hezeman Jr houdt zich bezig met de in- en verkoop en Social Media.
Bij autobedrijf Hezeman staat de klant centraal.
De prijs voor deze auto is inclusief een geldige apk. Elke auto krijgt van ons een pre inspectie en een vloeistof controle. Onderhoud en garantiepakketten bieden wij u graag tegen meerprijs aan. de opties of accessoires die uw aankoop beïnvloeden check die goed! een foutje is immers menselijk
wij adverteren met meeneemprijzen.
Bel 055-5420599 of 06-28889404 voor een afspraak of voor een proefrit! Neem een kijkje op onze website voor meerdere occasions. Wij hebben altijd ruim 75 occasions op voorraad.
Uiteraard bent u van harte welkom om langs te komen.
Door de hoge omzet snelheid is het voor ons en u handig om even te bellen voor uw vertrek. Wij kunnen hierdoor helaas geen auto's reserveren.
www.autohezeman.nl
aan deze teksten kunnen geen rechten worden ontleent.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda MX-5 | Niet dromen, maar doen
Echte autoliefhebbers zijn makkelijk te herkennen. Er stroomt benzine door hun aderen en ze dromen iedere nacht van die ene onbereikbare sportwagen. Helaas moet het bij gebrek aan financiële middelen bij dromen blijven. Slimme autoliefhebbers zijn ook gemakkelijk te herkennen: zij rijden een Mazda MX-5. Als ze nog iets te wensen over hebben, dan is het misschien een nieuwe MX-5.
De Mazda MX-5 is de pretauto voor het gewone volk. Dat geldt des te meer voor deze vierde generatie die kleiner, lichter en daarmee levendiger en puurder is dan ooit tevoren.
Plus
- heel veel rijplezier
- even verstandig als een alledaagse Mazda
- nette prijs
Min
- niet geschikt voor lange bestuurders
- weinig bergruimte in interieur
- matige geluidsisolatie kap
Conclusie
De eerste MX-5 uit 1988 was bedoeld als een echte pretauto voor het gewone volk. Gaandeweg werd de MX-5 groter, comfortabeler en daarmee minder puur. Voor deze vierde generatie ging Mazda terug naar de basis.
Alles werd in het werk gesteld om de auto lichter te maken, zonder afbreuk te doen aan de veiligheid of de dagelijkse bruikbaarheid. Alleen voor lange bestuurders is dit slecht nieuws: zij passen niet meer goed in de auto en dan is de pret er snel af.
Dankzij de compactere buitenmaten is de MX-5 merkbaar wendbaarder en dynamischer geworden. Dankzij het lage gewicht zijn de prestaties beter geworden. Bovendien is het gevoel tussen bestuurder en mechaniek beter dan ooit. Zelfs het uiterlijk is een stuk spannender dan voorheen. En dat zijn allemaal kenmerken van een droomauto!