Mercedes-Benz A-Klasse 160 BlueEFFICIENCY, Airco, cruise control, Lichtmetalen velgen
€ 4.499,-
Bouwjaar | 04-06-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 174.248 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 20-LNX-3 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-06-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 174.248 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 20-LNX-3 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | van Maanen Auto's |
Contactpersoon | B. van Maanen |
Adres | Luxoolseweg 10A |
Postcode | 3862 WJ |
Plaats | Nijkerk |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 55727491 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanmaanenautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Max. aslast voor: 935 kg
Max. aslast achter: 900 kg
Maten
Afmetingen (LxBxH): 388 x 176 x 159 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.115 kg
Laadvermogen: 625 kg
GVW: 1.740 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 595 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Keurig nette origineel Nederlandse auto.
Kilometerstand aantoonbaar met nationale autopas.
Goed onderhouden.
Boekjes aanwezig
2 sleutels aanwezig.
Auto wordt afgeleverd inclusief beurt en nieuwe APK keuring
Meer foto's volgen nog
= Bedrijfsinformatie =
Wilt u vooraf even telefonisch contact opnemen of de auto nog beschikbaar is? Zo kunnen we teleurstelling voorkomen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mercedes-Benz A-Klasse | Alles of niets
"Het beste of niets" luidt het motto van Mercedes-Benz. Dat is makkelijk te realiseren bij de topmodellen, waar kosten noch moeite worden gespaard. Maar bij compacte auto's is het heel wat lastiger om perfectie na te streven. Toch weet de Mercedes-Benz A-Klasse zich van de massa te onderscheiden met bovengemiddeld goede rijeigenschappen en vooruitstrevende elektronica. En daar komt nu nog een troef bij: een variant met plug-in hybride aandrijving. Maak kennis met de "A250e".
De Mercedes-Benz A250e biedt dankzij plug-in hybride aandrijving het beste van twee werelden. De A250e is snel en dynamisch indien gevraagd, maar comfortabel en zuinig bij dagelijks gebruik.
Plus
- sportief en dynamisch
- even ruim en praktisch als een gewone A-Klasse
- zeer voordelig in gebruik
Min
- kan wild reageren in dynamische modus
- bij regenereren soms bijna blokkerende wielen
- benzinemotor springt ook in elektrische modus vaak bij
Conclusie
De Mercedes-Benz A-Klasse is nu ook leverbaar als plug-in hybride (PHEV). Om die techniek in een compacte auto te bouwen, en om dat dan ook nog eens te doen volgens de normen van Mercedes-Benz, was een hele uitdaging. Maar... het resultaat mag er zijn!
Een Mercedes-Benz dient in alle opzichten meer te bieden dan een soortgelijke auto van een doorsnee merk. Dat betekent ook voor de A250e slimme elektronica, een hoge afwerkingskwaliteit en prima rijeigenschappen (het extra gewicht van de accu's heeft nauwelijks invloed op het weggedrag).
Mercedes-Benz heeft de A-Klasse PHEV een heel ander karakter gegeven dan (plug-in) hybrides van andere merken. Zelfs in de elektrische modus springt de benzinemotor regelmatig bij en daarom biedt de A250e slechts sporadisch het superieure gevoel dat hoort bij elektrisch rijden. In de andere modi verloopt het samenspel tussen de elektrische motor en de benzinemotor minder harmonieus. Dit heeft echter een duidelijk doel: de A-Klasse kan langere afstanden elektrisch afleggen dan vrijwel alle tegenstrevers en is indien gewenst serieus snel. Het motto "het beste of niets" is daarom voor de A-Klasse plug-in hybrid vertaald als "alles of niets".