Mercedes-Benz EQV 300 L3 Avantgarde 90 kWh TAXI KLAAR | Automaat | Navigatie | Lederen bekleding | Airmatic | Dubbele elektrische schuifdeur | Led verlichting | Cruise
€ 76.446,- excl. BTW
Bouwjaar | 16-12-2022 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 4 |
Kenteken | R-557-SR |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Mercedes-Benz EQV 300 L3 Avantgarde 90 kWh TAXI KLAAR | Automaat | Navigatie | Lederen bekleding | Airmatic | Dubbele elektrische schuifdeur | Led verlichting | Cruise
€ 76.446,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 16-12-2022 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 4 |
Kenteken | R-557-SR |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wensink Mercedes-Benz Vans Arnhem |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ringoven 5 |
Postcode | 6826 TP |
Plaats | Arnhem |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)26 - 3636365 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.wensink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Personenvervoer
Nieuw: Ja
Modelreeks: 2020 - 2024
Technische informatie
Koppel: 362 Nm
Aandrijving
Actieradius: 362 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Topsnelheid: 140 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L3H1
Afmetingen (LxB): 537 x 193 cm
Wielbasis: 343 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.560 kg
Laadvermogen: 940 kg
GVW: 3.500 kg
Accu
Accu: 90 kWh
Accu laden: 11 kW
Accu snelladen: 110 kW
Interieur
Aantal zitplaatsen: 8
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 28 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Nieuw voertuig
Nieuwe EQV direct leverbaar bel Hans Aberson Wensink Mercedes Benz Arnhem 06-29646362
Full options Burmester, 360 camera, Privacy glas,
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mercedes-Benz EQV | Nooit meer dieselen!
Sportwagens hebben een benzinemotor, vertegenwoordigers rijden op LPG en bedrijfswagens hebben een dieselmotor. Zo is het altijd geweest en zo zal het altijd blijven. Of toch niet? Want Mercedes-Benz introduceert nu een elektrisch aangedreven bus: de EQV. Een logische keuze?
De Mercedes-Benz EQV is een elektrisch aangedreven bus die alleen voordelen en geen nadelen biedt tov een bus met verbrandingsmotor. Stil, snel, soepel en uiterst voordeliger per kilometer.
Plus
- extreem ruim
- sneller, sterker, comfortabeler en voordeliger dan diesel
- luxueus en verfijnd
Min
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Mercedes-Benz introduceert de EQV: een elektrisch aangedreven bus voor personenvervoer in luxe. Wie eenmaal heeft (proef)gereden met de EQV verlangt nooit meer terug naar diesel.
Dat is deels te danken aan de rijeigenschappen. De EQV is soepel en stil als een limousine, maar desgewenst ook verrassend snel en gretig. Het eerste is aangenaam voor passagiers, het tweede een leuke bijkomstigheid voor de chauffeur. Omdat de batterijen in de vloer zijn verwerkt, is de EQV even ruim en even flexibel in te delen als de V-Klasse. Het geteste bereik van 350 km en de snellaadmogelijkheden zorgen ervoor dat de EQV in de dagelijkse praktijk nauwelijks is beperkt in het gebruik.
Of de EQV ook voordeliger is dan een bus op diesel is sterk afhankelijk van de fiscale situatie. Voor particulieren is de EQV vrijwel altijd voordeliger dan een V-Klasse. Voor leaserijders telt de bijtelling en ook dan is de EQV in het voordeel. In alle gevallen geldt dat elektrische auto's nauwelijks slijtagedelen hebben, onderhoudsarm zijn en dus heel weinig afschrijven. Genoeg reden dus om te beslissen: nooit meer dieselen!