Bouwjaar | 28-01-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 184.434 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 11-KSK-7 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.397 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-01-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 184.434 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 11-KSK-7 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.397 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | OCM Automotive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Edeseweg 111 |
Postcode | 6732 DA |
Plaats | Harskamp |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 27344064 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ocmbv.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 185 km/u
Maten
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.035 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.510 kg
Max. trekgewicht: 650 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 128 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 399): huisgarantie: informeer bij onze verkoper
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie; Huisgarantie; Informeer bij onze verkopers
Zeer nette origineel Nederlands geleverde Mini met NAP km stand! Airco, cruise , bluetooth en een afneembare trekhaak! Goed onderhouden auto, zie foto's onderhoudsboekje en facturen.
= Bedrijfsinformatie =
Verkoopprijs is internet meeneemprijs, aflevering inspectie en een nieuwe APK (indien nodig). Wilt u meer zekerheid dan bieden wij u graag een uitgebreider pakket aan.
Neem voor meer informatie gerust contact op via info@ocmbv.com of +31627344064
Ondanks dat wij met de groots mogelijke zorg en aandacht onze advertenties opstellen is het mogelijk dat de inhoud onvolledig en/of onjuist is. In het bijzonder zijn alle prijzen en opties van het aanbod op de website onder voorbehoud van type- en programmeerfouten. Voor de gevolgen van dergelijke fouten wordt geen aansprakelijkheid aanvaard.
Tot zien aan de Edeseweg 111 in Harskamp
Wij zijn aangesloten bij de Nationale autopas
Wij kunnen de auto tenaamstellen bij ons op kantoor
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.