Bouwjaar | 24-02-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 91.767 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | H-445-ZG Verzekeren |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
€ 14.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 24-02-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 91.767 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | H-445-ZG Verzekeren |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Magistraal Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Koppeling 27 |
Postcode | 6986 CS |
Plaats | Angerlo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 24962974 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.magistraalautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R15
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 382 x 173 x 141 cm
Wielbasis: 250 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.060 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.565 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 105 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Ben je op zoek naar een stijlvolle én sportieve auto? Dan is deze Mini Cooper 1.5 met 136pk in metalic zilver precies wat je zoekt! Deze prachtige wagen verkeert in uitstekende staat en biedt een perfecte combinatie van prestaties en comfort.
Met opties zoals stoelverwarming en climate control ben je verzekerd van een comfortabele rit, ongeacht de weersomstandigheden. Daarnaast beschikt de auto over mooie extra's die het rijden nog aangenamer maken zoals Led verlichting, sportstoelen en parkeersensoren.
Kortom, een unieke kans om deze prachtige Mini Cooper te bemachtigen!
= Bedrijfsinformatie =
Bent u geïnteresseerd? Neem nu contact met ons op via telefoon of e-mail voor meer informatie.
LET OP! WIJ ZIJN UITSLUITEND OP AFSPRAAK GEOPEND.
We hebben er alles aan gedaan om de informatie in deze advertentie zo nauwkeurig mogelijk weer te geven. Desondanks kunnen er geen rechten worden ontleend aan de inhoud van de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie; controleer altijd zelf de voor u belangrijke zaken die van invloed kunnen zijn op uw beslissing. Voor aanvullende vragen kunt u contact opnemen met de verkoper.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.