![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 10-01-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 114.686 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-976-BK Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
€ 16.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 10-01-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 114.686 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-976-BK Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Panhuis Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Stationsstraat 44 |
Postcode | 3881 AE |
Plaats | Putten |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 23855976 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanpanhuisautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Ledig gewicht: 1.215 kg
Wielbasis: 267 cm
Interieur
Interieur: black, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
Emissieklasse: Euro 6
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie
Nieuw binnen bij Van Panhuis Automotive;
Luxe en sportieve Mini Cooper 1.5 automaat.
Voorzien van onder andere;
- Ambianceverlichting
- Stoelverwarming
- Achteruitrijcamera
- 17 inch lichtmetalen velgen
- Cruise control
- Sportstoelen
- Zwarte hemel
= Bedrijfsinformatie =
Voor meer informatie of vragen over deze auto, kunt u contact opnemen met ons via het telefoonnummer: 06-23855976 of per e-mail: info@vanpanhuisautomotive.nl.
Gelieve van tevoren te bellen om te vragen naar de beschikbaarheid van deze auto, dit om teleurstellingen te voorkomen.
Van Panhuis Automotive, waar het plezier van rijden begint.
U kunt er voor kiezen om de auto voor het bovenstaande bedrag te kopen, ook is er de mogelijkheid om een afleveringspakket te kiezen.
Servicepakket Zilver € 449,- :
o 6 Maanden garantie op motor en transmissie conform garantievoorwaarden.
o Algehele controle (olie, vloeistoffen en remmen)
o Geldige APK (minimaal 6 maanden)
o De auto wordt geleverd met minimaal een 1/4 tank brandstof
o Tenaamstelling nieuwe auto
o Vrijwaring eventuele inruilauto
o Reiniging van het in & exterieur
Servicepakket Goud: 12 maanden garantie i.p.v. 6 maanden + € 249,-
Let op: bovenstaande pakketten zijn af te sluiten voor auto's tot en met 11,5 jaar oud en max 200pk.
Voor auto's met meer dan 200pk kunt u een garantiepakket op maat aanvragen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
![Autotest | Mini MINI Eeuwig jong](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/100/mini-cooper.jpg)
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.