Bouwjaar | 03-12-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 35.405 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
€ 27.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 03-12-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 35.405 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Car-Relief B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Het Laar 6 |
Postcode | 6733 BZ |
Plaats | Wekerom |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 44598040 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.car-relief.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2021
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 40 liter
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 207 km/u
Ledig gewicht: 1.205 kg
Wielbasis: 257 cm
Interieur
Interieurkleur: lightGray
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
Garantielabels: Autotrust garantie, BOVAG Garantie
= Bedrijfsinformatie =
Uiteraard gaat niets boven eigen beleving! Daarom bieden wij doordeweeks, in de weekenden en eventueel 's avonds bezichtigingen en proefritten aan.
De auto's van Car Relief Automotive worden scherp geadverteerd. De prijs voor onze auto's is altijd inclusief een geldige APK en de auto wordt kosteloos op uw naam overgeschreven. De getoonde prijzen zijn exclusief ons afleverpakket t.w.v. 500 euro. Wij leveren dit pakket bij elke auto zodat u zorgeloos met de auto van uw keuze de weg op kunt! Voor meer informatie kunt u gerust contact opnemen.
Bij Car Relief Automotive stellen we elke advertentie met grote zorg samen. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Controleer goed of de door u belangrijk gevonden opties zich ook daadwerkelijk op de auto begeven die uw beslissing kunnen beïnvloeden. Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten.
Graag verwelkomen wij u in onze showroom!
Groet,
Team Car Relief
Openingstijden Showroom
Zondag t/m Vrijdag: op afspraak.
Zaterdag: van 10:00 uur tot 15:00 uur.
*Neem telefonisch contact op voor de mogelijkheden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.