Bouwjaar | 17-04-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 69.984 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | SJ-916-S Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
€ 21.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 17-04-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 69.984 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | SJ-916-S Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Dennis Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dijkhuizerweg 7 |
Postcode | 8161 NT |
Plaats | Epe |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22042165 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dennisautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,0 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 382 x 173 x 141 cm
Wielbasis: 250 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.110 kg
Laadvermogen: 485 kg
GVW: 1.595 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Alcantara
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 112 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
In bijzonder nette staat deze Mini Cooper 1.5 Automaat John Cooper Works uitvoering uit het jaar 2018.
Recent voorzien van een onderhoudsbeurt.
Volledig BMW/MINI dealer onderhouden, inclusief nationale auto pas.
= Bedrijfsinformatie =
Bij Dennis Automotive:
- Betaald u geen afleveringskosten
- Tenaamstelling van uw nieuwe auto
- Staan de auto's rijklaar
- Inruil mogelijk
- Financiering mogelijk
- Onze auto's zijn selectief ingekocht en voorzien van een NationaleAutopas
Heeft u interesse in de bovenstaande auto, wilt u een offerte of inruilvoorstel ontvangen of heeft u vragen?
Neem dan contact op met ons via Tel. +31622042165 of info@dennisautomotive.nl
Wij staan u graag te woord om te helpen met het vinden van uw nieuwe auto.
Graag even contact opnemen voor een afspraak,
om teleurstellingen te voorkomen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.