Bouwjaar | 23-07-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 83.625 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | TF-138-D Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 23-07-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 83.625 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | TF-138-D Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Stip Automotive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Julianalaan 100C |
Postcode | 3853 KK |
Plaats | Ermelo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)341 - 727341 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.stipautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt. 2018 - feb. 2021
Modelcode: F55/F56
Technische informatie
Koppel: 220 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,0 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 382 x 173 x 141 cm
Wielbasis: 250 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.110 kg
Laadvermogen: 485 kg
GVW: 1.595 kg
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 112 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 695): Servicepakket: o 6 Maanden garantie op motor en transmissie conform garantievoorwaarden o Algehele controle (olie, vloeistoffen en remmen) o Geldige APK (minimaal 6 maanden) o De auto wordt geleverd met minimaal een 1/4 tank brandstof o Tenaamstelling nieuwe auto o Vrijwaring eventuele inruilauto o Reconditionering van het interieur & exterieur
= Bedrijfsinformatie =
Om teleurstelling te voorkomen verzoeken wij u voorafgaand aan uw bezoek een afspraak te maken via telefoonnummer: 0341-727341 of per e-mail: verkoop@stipautomotive.nl. Ook per WhatsApp bereikbaar: 0341727341. Kijk op www.stipautomotive.nl voor meer informatie over onze auto's en het bedrijf. Financiering en inruil van uw huidige auto is uiteraard mogelijk. Alle moeite is genomen om de informatie op de website en advertenties zo correct mogelijk weer te geven. Eventuele prijswijzingen en typefouten zijn voorbehouden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.