Bouwjaar | 20-02-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 181.169 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 11-HSP-6 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 3.945,-
Algemeen
Bouwjaar | 20-02-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 181.169 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 11-HSP-6 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf C. Hezeman |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Arnhemseweg 452 |
Postcode | 7361 CL |
Plaats | Beekbergen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 5420599 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohezeman.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2009
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 203 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.040 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 500 kg)
Afmetingen (LxBxH): 3699 x 1683 x 1407 cm
Wielbasis: 247 cm
Interieur
Interieurkleur: hardCoal
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Auto Hezeman is een familie bedrijf.
De eigenaar en oprichter Chris Hezeman Sr is al 41 jaar actief in de auto branche. Wim Steenvoort is al 22 jaar werkzaam bij Auto Hezeman. Hij is verantwoordelijk voor alles omtrent de werkplaats. Chris Hezeman Jr houdt zich bezig met de in- en verkoop en Social Media.
Bij autobedrijf Hezeman staat de klant centraal.
De prijs voor deze auto is inclusief een geldige apk. Elke auto krijgt van ons een pre inspectie en een vloeistof controle. Onderhoud en garantiepakketten bieden wij u graag tegen meerprijs aan. de opties of accessoires die uw aankoop beïnvloeden check die goed! een foutje is immers menselijk
wij adverteren met meeneemprijzen.
Bel 055-5420599 of 06-28889404 voor een afspraak of voor een proefrit! Neem een kijkje op onze website voor meerdere occasions. Wij hebben altijd ruim 75 occasions op voorraad.
Uiteraard bent u van harte welkom om langs te komen.
Door de hoge omzet snelheid is het voor ons en u handig om even te bellen voor uw vertrek. Wij kunnen hierdoor helaas geen auto's reserveren.
www.autohezeman.nl
aan deze teksten kunnen geen rechten worden ontleent.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.