Bouwjaar | 03-01-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 192.743 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 68-GFH-9 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
€ 3.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 03-01-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 192.743 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 68-GFH-9 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Schaftenaar Wapenveld |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Groteweg 53 |
Postcode | 8191 JS |
Plaats | Wapenveld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 54712224 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.schaftenaarautoswapenveld.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2001 - dec. 2006
Modelcode: R50/R53
Technische informatie
Koppel: 150 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.100 kg
Laadvermogen: 405 kg
GVW: 1.505 kg
Max. trekgewicht: 650 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Garantie
Garantie: 3 maanden
Garantie: - Nieuwe APK-keuring - Controle verlichting en vloeistof - Tenaamstelling - Overschrijven inruil auto - Nationale Auto Pas - Auto word schoon afgeleverd - 10 liter brandstof - Onderhoudsbeurt volgens schema - 3 maanden garantie (motor en aandrijving)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Schaftenaar Afleverpakket basis: - Nieuwe APK-keuring - Controle verlichting en vloeistof - Tenaamstelling - Overschrijven inruil auto - Nationale Auto Pas - Auto word schoon afgeleverd - 10 liter brandstof - Onderhoudsbeurt volgens schema - 3 maanden garantie (motor en aandrijving)
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Schaftenaar is een bekend begrip in Wapenveld en omgeving en is al bijna 40 jaar als universeel autobedrijf actief. Wij verrichten alle werkzaamheden op het gebied van inkoop, verkoop, schoonmaak en natuurlijk de reparaties en APK keuringen van auto's. Voor onderhoud en accessoires kunt u ook bij ons terecht.
Voor vragen, kunt u altijd bellen 06-54712224 ook na 18.00 uur
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.