![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 27-02-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 156.799 km
![]() |
Deuren | 3 |
Kenteken | 23-SL-SH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-02-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 156.799 km
![]() |
Deuren | 3 |
Kenteken | 23-SL-SH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Henri van Erven |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Uiterwaardenstraat 8A |
Postcode | 8081 HJ |
Plaats | Elburg |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51562303 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | handelsonderneming-hvanerven.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Mini Mini 1.6 Cooper Park Lane LEDER CLIMA NAP
- Kenteken: 23-SL-SH
- Merk: Mini
- Model: Mini
- APK tot: 18-04-2025
- Tellerstand: 156799 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 3
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2006
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Bekleding: Leder
- Motorinhoud: 1598 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: W10B16A
- Vermogen: 85 kW / 116pk
- Ledig gewicht: 1050 kg
- Max. trekgewicht: 650 kg
- Aantal zitplaatsen: 4
- Verbruik: 6.9 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 364 cm
- Hoogte: 1408 cm
- Aantal sleutels: 1
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 113 - 123 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Comfort
- Boordcomputer
Exterieur
- Achterruitwisser
- Buitenspiegel rechts
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Dakspoiler
- Lichtmetalen velgen 16"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Sportonderstel
Infotainment
- Audioinstallatie met CD-speler
- Radio CD speler
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco (automatisch)
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Lederen bekleding
- Lederen stuurwiel
- Sportstoelen
- Stuurbekrachtiging
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
Henri van Erven
Uiterwaardenstraat 8A
8081 HJ Elburg
0651562303
h.vanerven@hotmail.com
handelsonderneming-hvanerven.nl/
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
![Autotest | Mini MINI Eeuwig jong](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/100/mini-cooper.jpg)
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.