Bouwjaar | 18-03-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 201.533 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 53-LDZ-1 Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-03-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 201.533 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 53-LDZ-1 Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | RB automotive Lieren |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lierderstraat 20 |
Postcode | 7364 BL |
Plaats | Lieren |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21606317 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2004
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 3626 x 1688 x 1408 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.050 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.150 kg
Max. trekgewicht: 650 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieur: green, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 165 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik in de stad: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Leuke, exclusieve MINI 1.6 Cooper Pepper van 18-03-2004 met een afgelezen kilometerstand van 201533 KM.
Deze Mini Cooper heeft een geldige APK tot 22-03-2025.
Leuke sportieve Mini in de kleuren groen/geel (dak en spiegels zijn geplakt, is eventueel te verwijderen).
Deze Mini beschikt over o.a.: een goed werkende airconditioning, elektrische ramen en spiegels, cruise control, sportvelgen e.d...
Onderhoudsboekjes en 2 sleutels (waarvan 1 noodsleutel) zijn aanwezig.
INRUIL MOGELIJK
DISCLAIMER:
Om teleurstelling te voorkomen kunt u het beste bellen voor u vertrekt, dan zorgen wij dat de auto aanwezig is als u komt.
Inruil van uw eigen voertuig is bij ons altijd mogelijk.
Wij rekenen geen extra kosten voor het rij-klaar maken.
Deze advertentie is met zorg geplaatst, toch kunnen er schrijf of tekst fouten in de advertentie staan. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleent.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.