Mini Cooper Mini Cabrio 1.6 Pepper

€ 9.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 07-04-2009
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 106.996 km
Deuren 2
Kenteken 21-XSZ-6 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Mini Cooper Mini Cabrio 1.6 Pepper


€ 9.950,-

Algemeen

Bouwjaar 07-04-2009
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 106.996 km
Deuren 2
Kenteken 21-XSZ-6 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Theo Klaassen BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Rijksweg 177- 179a
Postcode 6581 EK
Plaats Malden
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)24 - 3580523 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.theoklaassen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. cabriokap
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: mrt. 2009 - feb. 2010
Modelcode: R57

Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 198 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 370 x 168 x 141 cm
Wielbasis: 247 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.140 kg
Laadvermogen: 455 kg
GVW: 1.595 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 137 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)

Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Beschikbare afleverpakketten:
- BOVAG Afleverbeurt (zonder meerprijs): De deelnemer garandeert dat het betreffende geadverteerde voertuig wordt afgeleverd met een correct uitgevoerde BOVAG afleverbeurt. Deze afleverbeurt garandeert, op het moment dat het deelnemerscontract wordt ondertekend, de navolgende punten: o Distributieriem minimaal 10.000 km onderhoudsvrij o Zomer / all season banden minimaal 2,5 mm profiel (indien afgeleverd op winterbanden dan minimaal 5,5 mm profiel) o Minimaal 6 maanden apk o Minimaal 6 maanden of 6.000 km onderhoudsbeurt vrij (wat het eerst komt is bepalend).
- BOVAG 40-puntencheck (zonder meerprijs): https://mijn.bovag.nl/downloads/ondernemerschap/viabovag-nl/checklist40puntencheck.pdf

De getoonde foto's zijn archieffoto's van een eerdere verkoop, de auto verkeerd in een nagenoeg vergelijkbare staat.
Auto is 11 jaar bij de laatste eigenaresse in bezit geweest en al die tijd door ons zorgvuldig onderhouden, in deze periode heeft de auto zich als een probleemloze auto gemanifesteerd.
Complete onderhoudshistorie bij de auto aanwezig met daarmee tevens de aantoonbare lage kilometerstand.
Recente foto's volgen spoedig.

= Bedrijfsinformatie =

Alle genoemde prijzen zijn rijklare prijzen inclusief een nieuwe APK keuring. Wij hanteren GEEN afleveringskosten. Bovendien staan wij in voor de juistheid van de vermelde bouwjaren en kilometerstanden.
Levenslang gratis apk op alle bij ons gekochte en onderhouden auto's!

Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is Theo Klaassen BV niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van deze aangeboden informatie. Aan de in dit document verstrekte informatie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt wanneer deze niet door een tekeningsbevoegde is ondertekend. Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mini MINI | Eeuwig jong

Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.

Autotest | Mini MINI Eeuwig jong

Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel

Plus

  • meer comfort, meer rijplezier
  • sterk en zuinig (Cooper D)
  • moderne, bruikbare elektronica

Min

  • beperkte actieradius (Cooper S)
  • wonderlijke ergonomische keuzes
  • forse prijs

Conclusie

De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).

De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.

Deel deze advertentie