Bouwjaar | 29-12-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 70.300 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | ZF-159-G Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-12-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 70.300 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | ZF-159-G Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | RoBo Automotive |
Contactpersoon | Roger Booy |
Adres | Lingewei 105 |
Postcode | 4004 LH |
Plaats | Tiel |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53671081 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.robo-automotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt. 2014 - nov. 2017
Modelcode: F55/F56
Technische informatie
Koppel: 180 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 382 x 173 x 141 cm
Wielbasis: 250 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.060 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.565 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 118 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
- Dealer onderhouden + Facturen aanwezig + 2 sleutels
- Black Pack + Lichtmetalen velgen (zwart)
= Bedrijfsinformatie =
Afleverkosten: €495,-
- Tenaamstelling en vrijwaring
- Reconditioneren in- en exterieur
- Algemene vloeistofcheck
- Algemene voertuigcheck
- Volle tank brandstof
- Apk keuring
Garantiepakket 1: €895,-
- 6 maanden garantie (in heel Europa)
- Tenaamstelling en vrijwaring
- Reconditioneren in- en exterieur
- Algemene vloeistofcheck
- Onderhoud volgens schema
- Volle tank brandstof
- Apk keuring
Garantiepakket 2: €1.295,-
- 12 maanden garantie (in heel Europa)
- Tenaamstelling en vrijwaring
- Reconditioneren in- en exterieur
- Algemene vloeistofcheck
- Onderhoud volgens schema
- Volle tank brandstof
- Apk keuring
*Hoewel onze advertentie met de grootst mogelijke zorgvuldigheid wordt onderhouden kunnen gebruikers van deze advertentie geen rechten ontlenen aan of aanspraak maken op de juistheid en volledigheid van de inhoud. Opties die van doorslaggevend belang zijn binnen uw besluitvorming kunnen door u worden nagevraagd ter bevestiging aan ons of worden ervaren tijdens een proefrit en/of bezichtiging.*
FINANCIEREN, VERZEKEREN EN INRUILEN IS MOGELIJK
OPENINGSTIJDEN
Maandag - vrijdag | 09:30 - 17:30*
Zaterdag | 10:00 - 16:00*
*Voor een proefrit en/of bezichtiging op afspraak.
*Zondag en in de avonden in overleg.
*LET OP! WIJ HEBBEN NOG EEN TWEEDE STALLINGSLOCATIE WAAR OOK VERSCHILLENDE VOERTUIGEN VAN ONS STAAN. GRAAG VOORAF EEN AFSPRAAK MAKEN VOOR EEN PROEFRIT EN/OF BEZICHTIGING VOOR ÉÉN VAN ONZE VOERTUIGEN.
HET BEZOEKADRES IS: LINGEWEI 105 (4004 LH) IN TIEL*
RoBo Automotive is een jong automobiel bedrijf, dat is opgericht in 2020. Onze focus ligt op het leveren van jonge occasions die kloppen en waar wij volledig achter staan. Door alle bijbehorende diensten ook te kunnen leveren en garantie te verlenen in heel Europa, treden wij naar buiten als een full- en high service autobedrijf en da
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini Electric | Een groene Mini
Mini staat bekend om de klassieke vormgeving en het dynamische weggedrag. Echter, ook Mini moet groener worden en daarom is er nu ook een elektrisch aangedreven versie van het iconische model. Maar past elektrische aandrijving wel bij een retro-model? En is een groene Mini even aantrekkelijk als de varianten met een conventionele verbrandingsmotor?
De Mini Electric biedt dezelfde retro-vormgeving en hetzelfde levendige weggedrag als de versie met benzinemotor, maar dan zonder uitstoot en tegen een lagere kilometerprijs. Beperkt bereik.
Plus
- heel veel rijplezier
- geslaagde vormgeving
- degelijk, solide gevoel
Min
- bombastisch geluid standaard audiosysteem
- forse prijs
- kleine actieradius
Conclusie
Is de Mini Electric even speels en begeerlijk als de varianten met conventionele aandrijving? Zeker! Echter, omdat Mini een bestaand model achteraf heeft omgebouwd tot elektrische auto was slechts ruimte voor een kleine batterij. Omdat de accu het duurste onderdeel is van een elektrische auto zou mogen worden verwacht dat de Mini Electric voordelig wordt aangeboden, maar het tegendeel is waar. De Mini Electric is duurder dan elektrische auto's van de concurrentie, die naast een groter bereik ook meer ruimte en/of luxe bieden.
En Mini zet daar slechts één ding tegenover: plezier! De proefrit leert dat het plezier zo groot is, dat menigeen de hoge prijs of het beperkte bereik daarom graag voor lief neemt. Het plezier begint met het uiterlijk, waardoor de bestuurder al een glimlach op het gezicht heeft voordat de eerste meter gereden is. Bij kalm rijden valt op hoe verfijnd de Mini in de loop der jaren is geworden op het gebied van bouwkwaliteit, uitrusting en rijeigenschappen. De grootste aantrekkingskracht zit uiteraard in het levendige weggedrag, want daarmee weet ook deze groene Mini iedereen te charmeren.