Mini Mini 3-Deurs S Favoured Trim + Package M

€ 51.441,- incl. BTW

Bouwjaar 2024
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 3
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 150 kW (204 pk)

Mini Mini 3-Deurs S Favoured Trim + Package M


€ 51.441,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 2024
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 3
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 150 kW (204 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Ekris Nijkerk
Contactpersoon Henk van Lindenberg
Adres Patroonstraat 5
Postcode 3861 RN
Plaats Nijkerk Gld
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)33 - 2456114 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.ekris.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Modelcode: F66
Typenummer: 21GD

Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 44 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,6 s
Topsnelheid: 228 km/u
Ledig gewicht: 1.260 kg
Wielbasis: 250 cm

Interieur
Interieurkleur: Vescin Nightshade blau
Bekledingcode: KXJ2
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Energielabel: D

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Bij het ontwerpen van de MINI 3-deurs stonden comfort en praktische bruikbaarheid centraal. We hebben het hier over een nieuwe auto, hij is nu direct leverbaar. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een automatische transmissie. Behaaglijk onderweg zijn? Als bestuurder geniet u van de verwarmbare voorstoelen. Net als uw bijrijder! Het glazen panoramadak geeft ook doordeweeks een vakantiegevoel. Wat een licht en zicht! Deze MINI 3-deurs heeft een verwarmd stuurwiel. Nooit meer koude handen onderweg. Tot de uitrusting van deze MINI behoren ook LED koplampen, antracietkleurige hemelbekleding, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten en elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels.

Alle functies die u onderweg nodig heeft, worden permanent geregistreerd en zijn afleesbaar op het digitale dashboard. Met behulp van de achteruitrijcamera kunt u zo strak inparkeren als u maar wilt! Adaptive cruise control is veilig en comfortabel. De snelheidsregelaar houdt automatisch afstand tot het voertuig dat voor u rijdt. Deze auto gaat met u in gesprek. Hij vertelt u dankzij remote services alles over de status van diverse onderdelen en laat zich desgevraagd ook activeren. Gewoon via uw smartphone. In deze auto wordt u elke rit opnieuw bijgestaan door een gebruiksvriendelijk navigatiesysteem, terwijl u luistert naar het glasheldere geluid van het audiosysteem met DAB-radio. De MINI is standaard voorzien van: dashboard met spraakbediening, achteropkomend verkeer waarschuwing, automatische airconditioning, regensensor, keyless entry en automatisch dimmende binnenspiegel.

Geavanceerde technische systemen houden tijdens elke rit het verkeer in de gaten en reageren op potentieel gevaarlijke situaties. Het Top Gun-gevoel komt van de head-up display, die alle dashboardinfo in het rijzicht projecteert. Een belangrijke bijdrage aan de veiligheid onderweg levert de verkeersbord-detectie. Het Lane-keeping systeem registreert permanent of u binnen de lijnen van de rijstrook blijft; dwaalt u onbedoeld af, dan waarschuwt het systeem en corrigeert de koers. Met voorzieningen als voetgangersbescherming, dodehoekdetectie, forward collision warning system, autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem, bent u altijd veilig onderweg.

Wordt dit uw nieuwe auto? We verwelkomen u graag om u deze 3-deurs te laten zien, en dan leggen we u ook uit welke financiering

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mini Electric | Een groene Mini

Mini staat bekend om de klassieke vormgeving en het dynamische weggedrag. Echter, ook Mini moet groener worden en daarom is er nu ook een elektrisch aangedreven versie van het iconische model. Maar past elektrische aandrijving wel bij een retro-model? En is een groene Mini even aantrekkelijk als de varianten met een conventionele verbrandingsmotor?

Autotest | Mini Electric Een groene Mini

De Mini Electric biedt dezelfde retro-vormgeving en hetzelfde levendige weggedrag als de versie met benzinemotor, maar dan zonder uitstoot en tegen een lagere kilometerprijs. Beperkt bereik.

Plus

  • heel veel rijplezier
  • geslaagde vormgeving
  • degelijk, solide gevoel

Min

  • bombastisch geluid standaard audiosysteem
  • forse prijs
  • kleine actieradius

Conclusie

Is de Mini Electric even speels en begeerlijk als de varianten met conventionele aandrijving? Zeker! Echter, omdat Mini een bestaand model achteraf heeft omgebouwd tot elektrische auto was slechts ruimte voor een kleine batterij. Omdat de accu het duurste onderdeel is van een elektrische auto zou mogen worden verwacht dat de Mini Electric voordelig wordt aangeboden, maar het tegendeel is waar. De Mini Electric is duurder dan elektrische auto's van de concurrentie, die naast een groter bereik ook meer ruimte en/of luxe bieden.

En Mini zet daar slechts één ding tegenover: plezier! De proefrit leert dat het plezier zo groot is, dat menigeen de hoge prijs of het beperkte bereik daarom graag voor lief neemt. Het plezier begint met het uiterlijk, waardoor de bestuurder al een glimlach op het gezicht heeft voordat de eerste meter gereden is. Bij kalm rijden valt op hoe verfijnd de Mini in de loop der jaren is geworden op het gebied van bouwkwaliteit, uitrusting en rijeigenschappen. De grootste aantrekkingskracht zit uiteraard in het levendige weggedrag, want daarmee weet ook deze groene Mini iedereen te charmeren.

Deel deze advertentie