Nissan Leaf 2.zero EDITION 40kWh 10750 SUBSIDIE ACC/360-CAMERA

€ 12.750,-

Bouwjaar 07-06-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 85.062 km
Deuren 5
Kenteken SR-381-S Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 110 kW (150 pk)

Nissan Leaf 2.zero EDITION 40kWh 10750 SUBSIDIE ACC/360-CAMERA


€ 12.750,-

Algemeen

Bouwjaar 07-06-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 85.062 km
Deuren 5
Kenteken SR-381-S Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Ruud van den Beld
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Molenberg 16
Postcode 7364 BT
Plaats Lieren
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 53850466 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.ruudvandenbeld.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modeljaar: 2018

Technische informatie
Koppel: 320 Nm

Aandrijving
Actieradius: 378 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 144 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 449 x 179 x 154 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.480 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 1.995 kg

Accu
Accu: 40 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 6.6 kW, 66 km actieradius per uur, compleet vol in 6 uur en 3 minuten
Accu snelladen: CHAdeMO, 50 kW, 288 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 38 minuten

Interieur
Interieur: Antraciet, Velours
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 17 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Bruikbare accucapaciteit: 38 kWh
Ingeschatte actieradius: 217 km
Ingeschat verbruik: 20.27 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 264 km
Actieradius praktijk winter: 218 km
Verbruik praktijk zomer: 21.36 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 25.8 kWh/100km

Splinternieuwe, origineel Nederlands geleverde en dealeronderhouden, van de eerste eigenaar, Nissan Leaf 2 Zero-Edition met afneembare trekhaak!

!! Leaf 2 !! 40KWH 150KW / 204PK met 320NM koppel !!

!! LET OP, SEPP OVERHEIDS SUBSIDIE IS NOG BESCHIKBAAR VAN 2000 EURO !! DAN KOST U DE AUTO SLECHTS 10.750 EURO !!

Bouwjaar: 7-6-2018.
Kenteken: SR-381-S. (origineel Nederlands)

85.062 km origineel, Nissan dealeronderhouden en met NAP-AUTOPAS/RDW TELLERRAPPORT!
!! LET OP !! ALLE BEURTEN BIJ DE DEALER GEHAD !! COMPLETE ONDERHOUDSHISTORIE AANWEZIG !!
APK: 6-2026.

!! NOOIT IN GEROOKT & SCHADEVRIJ !!

!! ALLE ORIGINEEL GELEVERDE SLEUTELS AANWEZIG !!

NISSAN ZWART METALLIC
NISSAN VELOURS COMFORTINTERIEUR

2.ZERO EDITION
VEILIGHEID & TECHNOLOGIE
Q ABS/EBD/ESP/Hill Start Assist
Q Bandenspanning controlesysteem (TPMS)
Q Voor-, zij- en gordijnairbags
Q Intelligente frontale botsingbescherming
Q Grootlicht met adaptieve dimstand
Q Lane Departure Warning
Q Intelligente rijbaanassistent
Q Achteruitrij-assistent
(Cross Traffic Alert)
Q Dodehoekassistent
Q Snelheidsbegrenzer
Q LED dagrijverlichting
Q Chassis Control System
Q Intelligent cruise control (handhaaft de ingestelde afstand tot de auto voor u)
Q Intelligente frontale botsingbescherming (IEB)
Q Verkeersbordherkenning
Q Grootlicht met adaptieve dimstand
Q Rijbaan-assistent
Q Intelligent Nissan Around View Monitor (360° kleuencamera)
+ Detectie van bewegende objecten + Vermoeidheidswaarschuwing
Q ISOFIX-bevestigingspunten achter (2x)
Q Halogeen koplampen met LED signatuur
Q LED verlichting achter
Q Mistlampen voor
Q ProPILOT 1.0: All Around Driving Support System
- Intelligente rijbaanassistent
- Intelligente frontale botsingbescherming
- Detectie van bewegende objecten
- Dodehoekassistent
- Verkeersbordherkenning

STYLI

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Nissan LEAF e+ | Doorstromen

Met de Leaf heeft Nissan een duidelijk doel voor ogen: elektrisch rijden bereikbaar maken voor een grote doelgroep. Toch is het niet alleen de prijs die daarbij telt. Met de toenemende concurrentie is het vooral belangrijk om het beste product voor de beste prijs te bieden. Daarom brengt Nissan nu een nieuwe versie van de Leaf uit met een grotere batterij en een sterkere motor. Maak kennis met de "Leaf e+".

Autotest | Nissan LEAF e+ Doorstromen

De Nissan Leaf e+ is een elektrische auto voor het grote publiek. Menigeen voelt zich meteen vertrouwd in deze moderne auto, mede dankzij de prima prestaties en het echte bereik van ruim 385 km.

Plus

  • groot, bruikbaar bereik
  • goede prijs/prestatie-verhouding
  • Uiterst comfortabel

Min

  • merkbaar zwaar
  • stuurwiel nauwelijks verstelbaar
  • Matige ruimte achterin

Conclusie

De Nissan Leaf blijft zich ontwikkelen. Met de "Leaf e+" biedt Nissan nu ook een model aan voor de lange afstand. De grotere batterij zorgt voor merkbaar meer gewicht en dat vertaalt zich in een minder vertrouwenwekkend gevoel in de bocht en op slecht wegdek. Daar staat tegenover dat de Leaf e+  sneller is geworden en 385 km kan afleggen op een volle accu; niet alleen in theorie, maar ook tijdens deze praktijktest.

Nissan wil de overstap van een auto met verbrandingsmotor naar de elektrische auto zo makkelijk mogelijk maken. Daarom is de Leaf geen futuristisch voertuig dat alleen is gericht op computerfreaks, maar een auto waarin iedereen zich meteen thuisvoelt. Daarbij biedt iedere Leaf superieur comfort en een gunstige prijs/prestatie-verhouding.

Deel deze advertentie