Bouwjaar | 19-12-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 48.634 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RK-476-K Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 52 kW (71 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-12-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 48.634 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RK-476-K Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 52 kW (71 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage Bonhof |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hammerstraat 5 |
Postcode | 8161 PH |
Plaats | Epe |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)578 - 615539 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgaragebonhof.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2016 - feb. 2019
Technische informatie
Koppel: 95 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 41 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,1 s
Topsnelheid: 161 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 400 x 174 x 146 cm
Wielbasis: 253 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 945 kg
Laadvermogen: 545 kg
GVW: 1.490 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 510 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 103 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 5
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Wij berekenen geen afleverkosten.
Aan de inhoud van deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Micra | Van de nood een deugd maken
Autofabrikanten vernieuwen in rap tempo hun gehele assortiment. Dat doen ze niet omdat ze graag willen vernieuwen, het is pure noodzaak. Nieuwe emissie-eisen dwingen autofabrikanten namelijk om schonere motoren aan te bieden. Dat kan door bestaande motoren aan te passen, maar het kan ook anders...
De Nissan Micra is aangepast voor modeljaar 2019 met nieuwe motoren die sterker en zuiniger zijn dan voorheen. Nu rijdt de Micra zo goed als hij er uitziet!
Plus
- vlot en zuinig
- levendig weggedrag
- moderne uitrusting
Min
- matige geluidskwaliteit Bose-audiosysteem
- Moeilijk bereikbare knop rugleuningverstelling
- Flinke prijs voor complete versie
Conclusie
Nissan heeft van de nood een deugd gemaakt. De motoren van de Micra moesten worden aangepast om te voldoen aan de nieuwe uitstoot-eisen. De eenvoudige oplossing was de toevoeging van (roet)filters en/of het verlagen van het vermogen geweest. In plaats daarvan heeft Nissan de Micra voorzien van een geheel nieuwe motor, de niet alleen zuiniger en schoner is, maar ook nog eens betere prestaties levert.
Omdat men toch bezig was, is de uitrusting ook gemoderniseerd. Het ingebouwde navigatiesysteem is gebruikersvriendelijker geworden en Android Carplay wordt nu ondersteund. De geheel nieuwe "N-Sport"-uitvoering maakt de Micra exclusief, maar nog steeds efficiënt en praktisch.