Bouwjaar | 21-03-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 224.783 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 79-ZK-SF Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.769 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-03-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 224.783 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 79-ZK-SF Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.769 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Terborg Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | IJsselweg 20 |
Postcode | 7061 XX |
Plaats | Terborg |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 54347259 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.terborgautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 194 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 457 x 176 x 148 cm
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.281 kg
Laadvermogen: 529 kg
GVW: 1.810 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 675 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 177 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik in de stad: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Primera | Zijn tijd vooruit
Nissan laat er geen twijfel over bestaan. De nieuwe Nissan Primera moet een wonder van techniek zijn dat de concurrentie ver achter zich laat. Bovendien heeft Nissan een fout uit het verleden definitief rechtgezet: de nieuwe Primera heeft een gewaagde vormgeving, waardoor de auto zich nu ook op het uiterlijk nadrukkelijk onderscheidt van de concurrentie. Is dat een belofte of een droom?
De Nissan Primera is zijn tijd vooruit. Misschien wel te ver, want de bediening en vormgeving vragen veel gewenning. Daar staan prima rijeigenschappen en veel veiligheid tegenover.
Plus
- zeer vernieuwende vormgeving
- handige techniek
- veel ruimte achterin
Min
- moeilijk te overzien bij parkeren
- hoofdsteunen te nadrukkelijk tegen het hoofd
- display onleesbaar bij felle zon
Conclusie
Nissan blaast hoog van de toren en stelt dat de nieuwe Primera een nieuwe vorm van intelligentie is. Een proefrit leert dat dat overdreven is, maar de Primera is zijn tijd wel degelijk vooruit. Zowel op het gebied van ergonomie als op het gebied van veiligheid weet de Primera echt te vernieuwen. Dat zorgt voor meer gemak en meer veiligheid. Alleen op het gebied van aandrijving en onderstel is de Primera slechts gemiddeld goed.