Bouwjaar | 08-04-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 14.701 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 116 kW (158 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-04-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 14.701 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 116 kW (158 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Herwers Apeldoorn |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Laan van de Dierenriem 29 |
Postcode | 7324 AB |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3696212 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.herwers.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2024
Referentienummer: 425354 HERWERS.10
Technische informatie
Koppel: 270 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 199 km/u
Maten
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.350 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 1.985 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 725 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 145 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 08-04-2027
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard pakket (inbegrepen): Deze occasion wordt voor de getoonde prijs afgeleverd inclusief een geldige apk, vloeistoffen controle, RDW teller rapport en tenaamstellingskosten. Tevens is de auto technisch door ons geïnspecteerd.
- Herwers Light pakket (€ 495 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard pakket"): Nieuwe APK; Een halve tank brandstof, Herwers Privilege Pas en mobiliteitsgarantie, Professionele poetsbeurt binnen en buiten, Resterende fabrieksgarantie, Technische inspectie en vloeistoffen controle, Vervangend vervoer bij onderhoud of reparatie
- Herwers Basis pakket (€ 795 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard pakket"): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK; Een kwart tank brandstof, Gratis vervangend vervoer bij onderhoud of reparatie, Herwers Privilege Pas en mobiliteitsgarantie, Olie verversen incl. oliefilter indien binnen 6 maand of 7500 km benodigd, Professionele poetsbeurt binnen en buiten, Technische inspectie en vloeistoffen controle, Vervangen slijtagedelen indien binnen 6 maand of 7500 km benodigd
- Herwers Plus pakket (€ 995 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard pakket"): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK; Een halve tank brandstof, Gratis vervangend vervoer bij onderhoud of reparatie, Herwers Privilege Pas en mobiliteitsgarantie, Onderhoudsbeurt volgens schema indien binnen 12 maand benodigd, Professionele poetsbeurt binnen en buiten, Technische inspectie en vloeistoffen controle, Vervangen slijtagedelen indien binnen 12 maand of 15000 km benodigd
De Nissan QASHQAI 1.3 MHEV 160PK Xtronic Automaat Tekna Plus+ uit 2024 combineert een luxe en krachtige rijervaring met moderne technologieën. Uitgerust met een mild hybride aandrijving, levert de 1.3-liter benzinemotor 157 pk (116 kW) en heeft een verbruik van 6,2 liter per 100 km. De auto heeft een trekvermogen van 1.800 kg, wat hem geschikt maakt voor het trekken van bijvoorbeeld een aanhanger of caravan.
Het interieur straalt luxe uit met volle
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
- bemoeizuchtige en hinderlijke veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
- infotainment met Android Mobile werkt matig
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie na de facelift voor modeljaar 2024? Ja, maar, helaas is het niet altijd positief. Nissan kiest namelijk voor technieken die nog niet zijn uitontwikkeld of die niet overal relevant zijn. Het eerste betreft Android Automotive. Op bepaalde punten is dit systeem veruit het beste in zijn soort (navigatie, spraakherkenning), maar op andere is het simpelweg niet klaar voor grootschalig gebruik. De slimme assistent is alles behalve slim, de bediening met losse apps is omslachtig en de integratie met externe toestellen is problematisch. Maar, software wordt continu verbeterd dus met updates kan Android Automotive slim en betrouwbaar worden. Wat niet zal veranderen: de gebruiker betaalt met zijn of haar privacy.
Het tweede element is de aandrijving. e-Power doet wat het belooft: het biedt de voordelen van elektrisch rijden (souplesse, prestaties, rijden met een pedaal) en in plaats van opladen kan worden getankt. Echter, een Qashqai met e-Power duurder is in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto. e-Power is daarom vooral zinvol in regio's waar het opladen van een elektrische auto (nog) onmogelijk is.
Het aangescherpte uiterlijk is als meest positief ervaren. De Qashqai werd steeds meer Nissans functionele, en daarmee onopvallende, middenklasser. Dankzij de facelift voor 2024 heeft het model ook weer de onderscheidende uitstraling waar het oorspronkelijke succes aan is te danken. De ruimte en rijeigenschappen waren goed en zijn dat nog steeds. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een interessante evolutie voor 2024.