Bouwjaar | 11-05-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 28.212 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 28.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 11-05-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 28.212 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Mestrom Groesbeek B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hulsbroek 34 |
Postcode | 6562 JH |
Plaats | Groesbeek |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)24 - 3972176 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garagemestrom.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/65 R17
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 196 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 443 x 184 x 163 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.304 kg
Laadvermogen: 631 kg
GVW: 1.935 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 700 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard aflevervoorwaarde (zonder meerprijs): Onze occasions worden met grote zorg afgeleverd. Zonder meerprijs leveren wij uw nieuwe auto af in de staat zoals gezien en bereden. Wij geven geen extra Garantie echter voorzien wij in 1 maand en /of 1.000 km Loyaliteits-service. Dit betekend, mocht er onverhoopt toch iets stuk gaan, dan betaald u de materiaalkosten en de eventueel benodigde vloeistoffen. Garage Mestrom regelt gratis de montage voor u tot maximaal 3 uur. Uw auto heeft een geldige Apk-keuring van minimaal 6 maanden, we zorgen voor 1/4 volle tank brandstof, we voorzien in een onderhoud / reparatie advies indien noodzakelijk en uiteraard wordt de auto ten minste wasstraatschoon aan u geleverd.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck
- Junior zekerheidspakket (€ 675): Junior zekerheidspakket: Naast onze standaard aflevervoorwaarde bieden wij u de mogelijkheid om ons extra "Junior afleverpakket" af te nemen voor nog meer zekerheid. Het "Junior zekerheidspakket" kost € 675,00. dit is inclusief: 12 maanden BOVAG garantie (inclusief Frictie materialen en Airco). BOVAG omruil garantie (2 weken/750 KM max.). Nieuwe APK (minimaal 1 jaar). Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema. Gepoetst en schoon. Brandstof tank 1/2 vol. 1 jaar mobiliteit garantie/ANWB service voor Nederland. Beschikbaar op auto's met een leeftijd tot en met 60 maanden en max. 100.000 km
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Bovag Afleverbeurt
Zeer nette, complete auto. Als u wilt, kunt u een proefrit maken met deze auto. Bel of mail ons nu voor een afspraak via 024-3972176 of info@garagemestrom.nl
Onze occasions worden met grote zorg afgeleverd.
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn Garage Mestrom Groesbeek B.V., een officieel " Erkend Opel Reparateur " en Aixam Dealer in Groesbeek met ruim 40 jaar ervaring.
Onze occasions worden met grote zorg afgeleverd.
Naast onze standaard service bieden wij u de mogelijkheid onze extra aflevermodule af te nemen voor nog meer zekerheid.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
- bemoeizuchtige en hinderlijke veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
- infotainment met Android Mobile werkt matig
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie na de facelift voor modeljaar 2024? Ja, maar, helaas is het niet altijd positief. Nissan kiest namelijk voor technieken die nog niet zijn uitontwikkeld of die niet overal relevant zijn. Het eerste betreft Android Automotive. Op bepaalde punten is dit systeem veruit het beste in zijn soort (navigatie, spraakherkenning), maar op andere is het simpelweg niet klaar voor grootschalig gebruik. De slimme assistent is alles behalve slim, de bediening met losse apps is omslachtig en de integratie met externe toestellen is problematisch. Maar, software wordt continu verbeterd dus met updates kan Android Automotive slim en betrouwbaar worden. Wat niet zal veranderen: de gebruiker betaalt met zijn of haar privacy.
Het tweede element is de aandrijving. e-Power doet wat het belooft: het biedt de voordelen van elektrisch rijden (souplesse, prestaties, rijden met een pedaal) en in plaats van opladen kan worden getankt. Echter, een Qashqai met e-Power duurder is in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto. e-Power is daarom vooral zinvol in regio's waar het opladen van een elektrische auto (nog) onmogelijk is.
Het aangescherpte uiterlijk is als meest positief ervaren. De Qashqai werd steeds meer Nissans functionele, en daarmee onopvallende, middenklasser. Dankzij de facelift voor 2024 heeft het model ook weer de onderscheidende uitstraling waar het oorspronkelijke succes aan is te danken. De ruimte en rijeigenschappen waren goed en zijn dat nog steeds. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een interessante evolutie voor 2024.