Bouwjaar | 09-06-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 59.878 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-452-TK Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-06-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 59.878 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-452-TK Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Ronald Jurrius BV. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rinaldostraat 14 |
Postcode | 6953 CP |
Plaats | Dieren |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 12431497 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ronaldautobedrijf.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Vermogen: 103 kW (140 PK)
Vermogen elektromotor(en): 4 kW (5 PK)
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/65 R17
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 196 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 443 x 184 x 163 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.304 kg
Laadvermogen: 631 kg
GVW: 1.935 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 700 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Leuk dat u een auto van ons heeft gevonden, Wij helpen uw met zoeken naar een droomauto die u bij ons heeft gezien, Bel of kom gerust langs om deze auto te bekijken en krijg het gevoel van een dorpsgarage
Hieronder een verhaal over onze historie
Autobedrijf Ronald Jurrius is een universeel garagebedrijf met inmiddels een 20 jarig bestaan. Ronald Jurrius komt uit een autofamilie. Inmiddels is zijn bedrijf gegroeid tot een bekend autobedrijf met 3 vaste monteurs. Of het nu gaat om de afwikkeling van een schade, reparatie of het verkopen van nieuwe of gebruikte auto's, Het team van Autobedrijf Ronald Jurrius verzorgd het totale onderhoud van uw auto en geeft u een eerlijk advies.
Jaarlijks verkoopt Autobedrijf Ronald ruim 600 auto's en voert ruim 1400 apk's uit. De apk's gaan meestal in combinatie met een onderhoudsbeurt van de auto. Ook het verwisselen van de zomer/winterbanden verzorgen wij voor u en kan u bij ons terecht voor de opslag van de banden.
Heel veel redenen om bij Autobedrijf Ronald naar binnen te gaan en ervaar het zelf
wij werken met verschillende afleverpakketen variërend van €195 tot €995
Bel 06-12431497 om direct in contact te komen met de verkoper
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
- bemoeizuchtige en hinderlijke veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
- infotainment met Android Mobile werkt matig
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie na de facelift voor modeljaar 2024? Ja, maar, helaas is het niet altijd positief. Nissan kiest namelijk voor technieken die nog niet zijn uitontwikkeld of die niet overal relevant zijn. Het eerste betreft Android Automotive. Op bepaalde punten is dit systeem veruit het beste in zijn soort (navigatie, spraakherkenning), maar op andere is het simpelweg niet klaar voor grootschalig gebruik. De slimme assistent is alles behalve slim, de bediening met losse apps is omslachtig en de integratie met externe toestellen is problematisch. Maar, software wordt continu verbeterd dus met updates kan Android Automotive slim en betrouwbaar worden. Wat niet zal veranderen: de gebruiker betaalt met zijn of haar privacy.
Het tweede element is de aandrijving. e-Power doet wat het belooft: het biedt de voordelen van elektrisch rijden (souplesse, prestaties, rijden met een pedaal) en in plaats van opladen kan worden getankt. Echter, een Qashqai met e-Power duurder is in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto. e-Power is daarom vooral zinvol in regio's waar het opladen van een elektrische auto (nog) onmogelijk is.
Het aangescherpte uiterlijk is als meest positief ervaren. De Qashqai werd steeds meer Nissans functionele, en daarmee onopvallende, middenklasser. Dankzij de facelift voor 2024 heeft het model ook weer de onderscheidende uitstraling waar het oorspronkelijke succes aan is te danken. De ruimte en rijeigenschappen waren goed en zijn dat nog steeds. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een interessante evolutie voor 2024.