Bouwjaar | 11-05-2007 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 189.787 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 85-XG-DH Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-05-2007 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 189.787 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 85-XG-DH Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Beekhuis Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zwolseweg 226 |
Postcode | 7315 GR |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53395576 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobeekhuis.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/65 R16
Acceleratie (0-100): 12,0 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 432 x 178 x 162 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.272 kg
Laadvermogen: 558 kg
GVW: 1.830 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 685 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 162 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Nissan Qashqai 1.6 Acenta
2e eigenaar
Panorama dak , Navigatie , Camera
De Nissan Qashqai is een goed voorbeeld van Japanse bouwkwaliteit. De aandrijving van deze Nissan wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Geniet van het uitzicht naar buiten door het riante glazen panoramadak. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 16 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen achter en metallic lak.
Zodra u naar de 'R' schakelt, gaat de achteruitrijcamera in werking en heeft u een perfect zicht op alles wat zich achter de auto afspeelt. De bediening van het audiosysteem en het navigatiesysteem gebeurt met knoppen op het stuur. Of het buiten nu warm is of koud, dankzij automatische airconditioning is het binnen altijd behaaglijk. In deze Nissan kunt u zich concentreren op het verkeer, terwijl de auto de omgeving voor u in de gaten houdt. Een automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat de verlichting aangaat als het donkerder wordt - in tunnels bijvoorbeeld - en de regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is. U hoeft er niets aan te doen. Op een rustige weg komt de cruise control helemaal tot z'n recht. Met lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en lederen versnellingspook is deze Nissan helemaal compleet.
U bent van harte welkom om deze auto te komen bekijken, neemt u dan gerust contact met ons op.
Zie voor meer en grotere duidelijke Foto's onze website : www.autobeekhuis.nl
Bouwjaar 2007
Origineel Nederlandse Auto
2e Eigenaar
189.000 km gereden ( Zie Nationale auto pas )
Kleur Zwart metallic
Onderhoudsboekjes boekjes aanwezig.
2 sleutels aanwezig.
Apk 01-02-2025
De prijs bedraagt slechts € 6150,- ( INRUIL MOGELIJK !!!! )
Wij rekenen geen afleverings / rij klaarmaak kosten
Financiering mogelijk
Al onze auto's zijn eventueel binnen te bezichtigen !!!
TEVENS AUTO'S TE KOOP GEVRAAGD !!!!
Ons Adres is :
Beekhuis Auto's
Zwolseweg 226
7315GR
Apeldoorn
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie dankzij de facelift voor modeljaar 2024? Ja, zeker. De Qashqai is niet alleen een middelgrote SUV, maar ook het middenmodel binnen het aanbod van Nissan. Dankzij een nieuwe grille, nieuwe aankleding en nieuwe kleuren heeft de Qashqai een sterker karakter gekregen en dat is precies wat het model nodig had. Dat geldt niet alleen voor het exterieur, ook de cabine heeft dankzij nieuwe materialen en texturen meer uitstraling gekregen.
Vanaf modeljaar 2024 voldoet de Qashqai aan de eisen die de Europese Unie vanaf 2024 stelt. Tegelijk zijn de bestaande veiligheidsvoorzieningen accurater gemaakt (betere sensoren, slimmere software). Het infotainment-systeem draait voortaan op Google Automotive. Dat is goed nieuws voor de functionaliteit, maar geeft zorgen over de privacy en toekomstbestendigheid.
Als het gaat om de rijeigenschappen is alles bij het oude gebleven. De Qashqai is leverbaar als mild-hybrid en als unieke e-Power. Die laatste biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden (rust, souplesse, prestaties, één-pedaal bediening), maar haalt de energie uit benzine in plaats van een stekker. Het weggedrag is en blijft prima. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een welkome evolutie voor 2024.