Bouwjaar | 08-11-2012 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 189.186 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 73-ZGZ-6 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 86 kW (117 pk) |
€ 8.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 08-11-2012 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 189.186 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 73-ZGZ-6 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 86 kW (117 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf E. van Setten |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Enkweg 41 |
Postcode | 6881 LX |
Plaats | Velp Gld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)26 - 3617573 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.evansetten.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul. 2010 - apr. 2014
Technische informatie
Koppel: 158 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 65 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 181 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 433 x 178 x 162 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.225 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 1.830 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 662 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Inclusief set winter banden op LMV.
Vooruitstrevend, technisch helemaal voorop en altijd een plezier om te rijden. Dat is Nissan. Innovation that excites. In deze SUV vindt u een viercilinder benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Fun en functie wordt samengebracht in het elektrisch bedienbare glazen panoramadak. Deze Nissan Qashqai is voorzien van een start-stopsysteem, zodat de motor alleen draait als het nodig is. En dat scheelt brandstof en uitstoot. Ook is de auto voorzien van: 18 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen achter.
Wat een gemak, die achteruitrijcamera. Alles in beeld zonder capriolen. Bij de luxe van deze auto hoort ook automatische airconditioning. De auto neemt u werk uit handen doordat hij zelf veel in de gaten houdt. Een regensensor en een automatisch inschakelbare verlichting nemen waar wanneer de ruitenwissers en het licht aan moeten. Met deze auto bent u ontspannen onderweg dankzij de cruise control. Ook full map navigatiesysteem, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, boordcomputer, bekerhouder en lederen versnellingspook horen tot de voorzieningen op deze auto.
Dat de kilometerstand van deze auto klopt, blijkt uit het tellerrapport van Nationale Autopas. Als u meer wilt weten over deze Nissan, dan vertellen we u dat graag. Belt of mailt u ons vandaag nog?
= Bedrijfsinformatie =
Op verzoek leveren wij een Nationale Autopas (NAP).
Kijk voor ons totale aanbod op www.evansetten.nl.
Autobedrijf E. van Setten v.o.f. adverteert uitsluitend met correcte kilometerstanden.
Inruil is mogelijk. Vraag naar de voorwaarden.
Wij berekenen GEEN afleveringskosten!
Graag tot ziens.
Autobedrijf E. van Setten
Enkweg 41
6881 LX Velp (Gelderland)
Telefoon 026-3617573
Mobiel 06-21541560
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
- bemoeizuchtige en hinderlijke veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
- infotainment met Android Mobile werkt matig
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie na de facelift voor modeljaar 2024? Ja, maar, helaas is het niet altijd positief. Nissan kiest namelijk voor technieken die nog niet zijn uitontwikkeld of die niet overal relevant zijn. Het eerste betreft Android Automotive. Op bepaalde punten is dit systeem veruit het beste in zijn soort (navigatie, spraakherkenning), maar op andere is het simpelweg niet klaar voor grootschalig gebruik. De slimme assistent is alles behalve slim, de bediening met losse apps is omslachtig en de integratie met externe toestellen is problematisch. Maar, software wordt continu verbeterd dus met updates kan Android Automotive slim en betrouwbaar worden. Wat niet zal veranderen: de gebruiker betaalt met zijn of haar privacy.
Het tweede element is de aandrijving. e-Power doet wat het belooft: het biedt de voordelen van elektrisch rijden (souplesse, prestaties, rijden met een pedaal) en in plaats van opladen kan worden getankt. Echter, een Qashqai met e-Power duurder is in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto. e-Power is daarom vooral zinvol in regio's waar het opladen van een elektrische auto (nog) onmogelijk is.
Het aangescherpte uiterlijk is als meest positief ervaren. De Qashqai werd steeds meer Nissans functionele, en daarmee onopvallende, middenklasser. Dankzij de facelift voor 2024 heeft het model ook weer de onderscheidende uitstraling waar het oorspronkelijke succes aan is te danken. De ruimte en rijeigenschappen waren goed en zijn dat nog steeds. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een interessante evolutie voor 2024.