Nissan Qashqai 1.6 Visia PARKEERSENSOREN/AIRCO/LMVELGEN/APK2025

€ 5.395,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 19-10-2010
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 231.932 km
Deuren 5
Kenteken 4-XNG-38 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 84 kW (114 pk)

Nissan Qashqai 1.6 Visia PARKEERSENSOREN/AIRCO/LMVELGEN/APK2025


€ 5.395,-

Algemeen

Bouwjaar 19-10-2010
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 231.932 km
Deuren 5
Kenteken 4-XNG-38 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 84 kW (114 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam car4all
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Deventerstraat 572
Postcode 7325 XZ
Plaats Apeldoorn
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 82244932 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,8 s
Topsnelheid: 178 km/u

Maten
Wielbasis: 263 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.210 kg
Laadvermogen: 620 kg
GVW: 1.830 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 685 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

hierbij aangeboden bij car4all,

Deze Nissan Qashqai komt uit 2010, werd geleverd van 01-02-2010 tot 30-09-2010 en kostte toen € 22.300,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2014 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 84 kW (114 PK) en een cilinderinhoud van 1598 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 178 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 11,8 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6,6 liter per 100 km en hij weegt 1210 kg. De APK is geldig tot 04-01-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 171,33 per kwartaal..

zeer goed rijdende nissan Qashqai
Originele aantoonbare kilometerstand!

deze Qashqai rijdt en schakelt werkelijk nieuw.
compleet storings/mankement vrij.

deze Qashqai is met de goeie opties uitgevoerd, hier volgen een aantal x opties,
airco.
Parkeersensoren
lichtmetalenvelgen
en nog een hele x aantal opties, zie optielijst..

remt zeer goed
accu vorig jaar nieuw erin
en de auto heeft recent een grote beurt gehad.

mooi in het wit

kilometerstand zeker niet vergelijkbaar met de staat van de auto!
ook kwa motorisch en technisch!
nette auto met minimale gebruikerssporen tot geen!!

instappen en lekker genieten.


inruilprijs is 5595
alle inruil is mogelijk

car4all
apeldoorn
7325 XZ
Deventerstraat 572

bellen is sneller 0682244932

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie

In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?

Autotest | Nissan Qashqai De evolutie van de revolutie

Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.

Plus

  • prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch
  • ruime keuze uit motoren

Min

  • e-Power is niet zo zuinig als beloofd
  • bemoeizuchtige en hinderlijke veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
  • infotainment met Android Mobile werkt matig

Conclusie

Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie na de facelift voor modeljaar 2024? Ja, maar, helaas is het niet altijd positief. Nissan kiest namelijk voor technieken die nog niet zijn uitontwikkeld of die niet overal relevant zijn. Het eerste betreft Android Automotive. Op bepaalde punten is dit systeem veruit het beste in zijn soort (navigatie, spraakherkenning), maar op andere is het simpelweg niet klaar voor grootschalig gebruik. De slimme assistent is alles behalve slim, de bediening met losse apps is omslachtig en de integratie met externe toestellen is problematisch. Maar, software wordt continu verbeterd dus met updates kan Android Automotive slim en betrouwbaar worden. Wat niet zal veranderen: de gebruiker betaalt met zijn of haar privacy.

Het tweede element is de aandrijving. e-Power doet wat het belooft: het biedt de voordelen van elektrisch rijden (souplesse, prestaties, rijden met een pedaal) en in plaats van opladen kan worden getankt. Echter, een Qashqai met e-Power duurder is in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto. e-Power is daarom vooral zinvol in regio's waar het opladen van een elektrische auto (nog) onmogelijk is.

Het aangescherpte uiterlijk is als meest positief ervaren. De Qashqai werd steeds meer Nissans functionele, en daarmee onopvallende, middenklasser. Dankzij de facelift voor 2024 heeft het model ook weer de onderscheidende uitstraling waar het oorspronkelijke succes aan is te danken. De ruimte en rijeigenschappen waren goed en zijn dat nog steeds. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een interessante evolutie voor 2024.

Deel deze advertentie