Nissan Qashqai 1.6 Visia

€ 99,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 21-10-2010
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 233.296 km
Deuren 4
Kenteken 30-NNR-8 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 84 kW (114 pk)

Algemeen

Bouwjaar 21-10-2010
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 233.296 km
Deuren 4
Kenteken 30-NNR-8 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 84 kW (114 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam MP Autobedrijf
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Johannes Huddeweg 14
Postcode 6827 CB
Plaats Arnhem
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 17477676 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (achter)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Constructiejaar: 2010

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Tankinhoud: 65 liter
Acceleratie (0-100): 11,8 s
Topsnelheid: 178 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 4330 x 1783 x 1623 cm
Wielbasis: 263 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.210 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.310 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 655 kg)

Interieur
Interieur: hardCoal, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Zeer goed rijdende auto met mooie opties

Auto rijdt en schakelt top

Bijna 4x nieuwe banden rondom

Alle onderhouden op tijd uitgevoerd ,TECHNISCH ZEER GOED

= Bedrijfsinformatie =

Inruil en financiering mogelijk

Wij maken graag een aanbod om uw huidige auto in te ruilen. Vraag naar de mogelijkheden, stuur hiervoor een bericht naar ons met de volgende gegevens: Kenteken, Kilometerstand en Foto's.

Voor financiering of financial lease kunt u gerust uw gegevens door mailen meestal krijgt u binnen 24 uur antwoord

Wij reageren niet op biedingen. Verzoeken voor kortingen of onderhandelingen over een laatste prijs worden resoluut afgewezen en niet in overweging genomen.

al onze auto`s staan te koop tegen scherpe internet prijzen.
wij rekenen geen afleverkosten.
garantie is mogelijk tegen een meerprijs.

Wij zijn alleen geopend op afspraak. Voor een afspraak of informatie kunt u contact opnemen met ons op 06-17477676
Ook op zaterdag en zondag zijn wij op afspraak open
Voor meer informatie bellen naar
06-17477676

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie

In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?

Autotest | Nissan Qashqai De evolutie van de revolutie

Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.

Plus

  • prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch
  • ruime keuze uit motoren

Min

  • e-Power is niet zo zuinig als beloofd
  • bemoeizuchtige en hinderlijke veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
  • infotainment met Android Mobile werkt matig

Conclusie

Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie na de facelift voor modeljaar 2024? Ja, maar, helaas is het niet altijd positief. Nissan kiest namelijk voor technieken die nog niet zijn uitontwikkeld of die niet overal relevant zijn. Het eerste betreft Android Automotive. Op bepaalde punten is dit systeem veruit het beste in zijn soort (navigatie, spraakherkenning), maar op andere is het simpelweg niet klaar voor grootschalig gebruik. De slimme assistent is alles behalve slim, de bediening met losse apps is omslachtig en de integratie met externe toestellen is problematisch. Maar, software wordt continu verbeterd dus met updates kan Android Automotive slim en betrouwbaar worden. Wat niet zal veranderen: de gebruiker betaalt met zijn of haar privacy.

Het tweede element is de aandrijving. e-Power doet wat het belooft: het biedt de voordelen van elektrisch rijden (souplesse, prestaties, rijden met een pedaal) en in plaats van opladen kan worden getankt. Echter, een Qashqai met e-Power duurder is in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto. e-Power is daarom vooral zinvol in regio's waar het opladen van een elektrische auto (nog) onmogelijk is.

Het aangescherpte uiterlijk is als meest positief ervaren. De Qashqai werd steeds meer Nissans functionele, en daarmee onopvallende, middenklasser. Dankzij de facelift voor 2024 heeft het model ook weer de onderscheidende uitstraling waar het oorspronkelijke succes aan is te danken. De ruimte en rijeigenschappen waren goed en zijn dat nog steeds. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een interessante evolutie voor 2024.

Deel deze advertentie