Bouwjaar | 27-04-2007 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 176.491 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 27-XF-KZ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 6.350,-
Algemeen
Bouwjaar | 27-04-2007 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 176.491 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 27-XF-KZ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Gunnewiek-Helmers |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ruurloseweg 70 |
Postcode | 7141 LG |
Plaats | Groenlo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)544 - 464593 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.gunnewiekhelmers.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: feb. 2007 - jul. 2008
Technische informatie
Koppel: 196 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 65 liter
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 432 x 178 x 162 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.390 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 1.960 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 740 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donker grijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 204 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik in de stad: 11 l/100km (1 op 9,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7 l/100km (1 op 14,3)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 5
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Deze Nissan Qashqai maakt een voortreffelijke indruk. Hiermee mag je gezien worden in de stad én op de weg! Hij heeft een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Heerlijk comfortabel zitten, en genieten van stijlvolle kwaliteit? Deze auto heeft een fraai lederen interieur. Het wijdse uitzicht door het glazen panoramadak maakt van elke rit een belevenis. Met de krachtige xenonverlichting heeft u optimaal zicht in het donker. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer elektrisch verstelbare voorstoelen, 17 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, verstelbare lendensteunen en elektrisch bediende ramen.
De achteruitrijcamera laat duidelijk zien hoeveel ruimte u nog heeft bij het inparkeren. U weet altijd waar u moet zijn, dankzij het navigatiesysteem. De automatische airconditioning zorgt voor een behaaglijk klimaat in de auto. Het geluidssysteem is gemakkelijk en veilig te bedienen vanaf het stuur. Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Nissan is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen en schakelt dan de ruitenwissers in, en als het harder gaat regenen zet hij de ruitenwissers ook in een snellere stand. Met cruise control, lederen stuur en versnellingspook, isofix-aansluiting en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening is deze Nissan helemaal compleet.
Bij een goede occasion als deze hoort natuurlijk ook een tellerrapport van Nationale Autopas. Er is nog meer te vertellen over deze auto, maar dan moet u hem ook zelf ervaren. U bent van harte welkom om hem te bekijken en om een proefrit te maken.
= Bedrijfsinformatie =
Bij autobedrijf Gunnewiek - Helmers worden Service en Kwaliteit nog met HOOFDLETTERS geschreven.
Wij bieden u de mogelijkheid om te kiezen uit drie afleverpaketten,
pakket
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
- bemoeizuchtige en hinderlijke veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
- infotainment met Android Mobile werkt matig
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie na de facelift voor modeljaar 2024? Ja, maar, helaas is het niet altijd positief. Nissan kiest namelijk voor technieken die nog niet zijn uitontwikkeld of die niet overal relevant zijn. Het eerste betreft Android Automotive. Op bepaalde punten is dit systeem veruit het beste in zijn soort (navigatie, spraakherkenning), maar op andere is het simpelweg niet klaar voor grootschalig gebruik. De slimme assistent is alles behalve slim, de bediening met losse apps is omslachtig en de integratie met externe toestellen is problematisch. Maar, software wordt continu verbeterd dus met updates kan Android Automotive slim en betrouwbaar worden. Wat niet zal veranderen: de gebruiker betaalt met zijn of haar privacy.
Het tweede element is de aandrijving. e-Power doet wat het belooft: het biedt de voordelen van elektrisch rijden (souplesse, prestaties, rijden met een pedaal) en in plaats van opladen kan worden getankt. Echter, een Qashqai met e-Power duurder is in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto. e-Power is daarom vooral zinvol in regio's waar het opladen van een elektrische auto (nog) onmogelijk is.
Het aangescherpte uiterlijk is als meest positief ervaren. De Qashqai werd steeds meer Nissans functionele, en daarmee onopvallende, middenklasser. Dankzij de facelift voor 2024 heeft het model ook weer de onderscheidende uitstraling waar het oorspronkelijke succes aan is te danken. De ruimte en rijeigenschappen waren goed en zijn dat nog steeds. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een interessante evolutie voor 2024.