Bouwjaar | 20-09-2018 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 118.492 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-107-SG |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.618 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
€ 15.619,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 20-09-2018 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 118.492 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-107-SG |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.618 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Keijzers B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Sleutelbloemstraat 29 |
Postcode | 7322 AJ |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3574370 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autokeijzers.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Modelreeks: 2017 - 2020
Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Breedte: 183 cm
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.495 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 2.050 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,7 mg/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 per kwartaal
Leaseprijs: € 156 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK; Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
De auto van uw keuze tegen een scherpe bodemprijs. Die vindt u bij Auto Keijzers. Maar we doen meer. We bieden u de keuze uit een aantal aanvullende dienstenpakketten. Zo meenemen kan altijd, maar kiest u voor één van onze afleverpakketten, dan weet u zeker dat u een auto koopt waar zorg aan besteed is. Wij bieden u de mogelijkheid te kiezen uit 2 afleverpakketten. En wel of geen inruil. Vraag naar de mogelijkheden! NATIONALE AUTOPAS EN ONDERHOUDSHISTORIE AANWEZIG. Ook kunt u bij ons uw auto, caravan, camper, motor of boot inruilen. Onze openingstijden zijn van maandag tot en met vrijdag van 8.00 uur tot 18.00 uur en zaterdag van 9.00 uur tot 17.00 uur. 2 koopzondagen per maand. Kom naar onze showroom. Altijd 500 hoogwaardige occasions op voorraad. Wilt u informatie en inruilen bel dan onze verkoopadviseurs. GELD VRIJMAKEN? WIJ BETALEN OOK TOE OP EEN GOEDKOPE AUTO! Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom nooit alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan X-Trail | Innovatie zonder inspanning
Dit is de vierde generatie van de Nissan X-Trail. De X-Trail begon als terreinwagen voor recreatief gebruik en groeide steeds verder uit tot gezinsauto. Deze volgende generatie zet een opmerkelijke nieuwe stap: de auto is innovatief en behoudend tegelijk. Hoe zit dat precies?
De Nissan X-Trail is innovatief en conservatief tegelijk. De techniek is vernieuwend, terwijl Nissan er alles aan doet om geen enkele inspanning of aanpassing van de bestuurder te vragen. Rijdt goed.
Plus
- comfort van een elektrische auto, zonder noodzaak tot opladen
- ook onder moeilijke omstandigheden eenvoudig te rijden
- ruim en praktisch
Min
- matige klank Bose-audiosysteem
- testauto niet vrij van rammeltjes
- minder zuinig dan standaard hybride
Conclusie
De vierde generatie van de Nissan X-Trail is een bijzondere auto. Onderhuids is de X-Trail namelijk heel innovatief. Tegelijkertijd doet Nissan er alles aan om te voorkomen dat de bestuurder de X-Trail als vreemd ervaart of de routines moet aanpassen.
Zo ziet de X-Trail er niet uit als een vliegende schotel of een product uit de windtunnel. De X-Trail is een SUV met een stoere en avontuurlijke uitstraling. Dankzij de ruime buitenmaten is dit één van de weinige 7-zitters in het segment, alhoewel het correcter is om van een "5+2"-zitter te spreken.
Het meest bijzonder is de aandrijflijn. Met "E-Power" biedt de X-Trail de rust, souplesse en prestaties van een elektrische auto zonder de noodzaak om op te laden met een stekker. Daar staat tegenover dat de "X-Trail e-Power" wel moet tanken als een auto met benzinemotor en bovendien meer verbruikt dan een doorsnee (plugin) hybride. Wie dat nadeel voor lief neemt, ervaart de X-Trail als meer comfortabel en meer capabel dat de concurrentie.
Wanneer wordt gekozen voor het optionele "e-4ORCE" komt de techniek nog beter tot zijn recht. Dan reageert de X-Trail ongeacht de situatie op dezelfde vertrouwenwekkende manier. Kortom: de X-Trail zorgt voor innovatie zonder enige inspanning van de bestuurder.