Bouwjaar | 01-02-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 358.796 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 85-PKL-2 Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.248 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-02-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 358.796 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 85-PKL-2 Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.248 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf I.C Cars |
Contactpersoon | Van Essen |
Adres | Pr. Margrietlaan 35 B |
Postcode | 8091 AV |
Plaats | Wezep |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)38 - 3764600 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 51805627 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.iccars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Leuke en technisch goede Opel Astra.
Voorzien van de zuinige 1.3 CDTI diesel motor ( Euro 5 )
Origineel Nederlandse auto dus geen onduidelijke import.
Onderhouds boekje en uitdraai logische N.A.P aanwezig.
Deze Astra heeft een distributie ketting dus geen riem.
Volgende onderhouds beurt nodig bij: 370.000 km of 05-2025.
Foto 's spreken voor zich.
Voorkom teleurstellingen en bel voor u komt!
Wilt u meer weten over deze auto? Neem contact met ons op, we helpen u graag verder.
Tevens ruilen wij graag uw huidige auto in. Stuur ons via Marktplaats of WhatsApp een aantal duidelijke foto�s van uw auto, leesbaar
kenteken en een kilometerstand en u krijgt binnen 1 dag een inruil indicatie.
Ook helpen wij u bij een passende financiering voor zowel de zakelijke als particuliere markt.
Onze openingstijden:
Maandag t/m vrijdag 08:30 � 16:45
zaterdag 09:00 � 13:30
Afspraak buiten de openingstijden is meestal mogelijk.
Verkoop:
Algemeen (0)38-3764600
B.g.g. : (0)6-51 80 56 27 / (0)6-23 34 23 37
Wij zijn aangesloten bij de BOVAG - RDW � VWE � RDW kilometer registratie ( N.A.P ).
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.