Bouwjaar | 04-02-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 180.465 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HZ-780-R Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.364 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 4.399,-
Algemeen
Bouwjaar | 04-02-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 180.465 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HZ-780-R Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.364 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Cees Jansen Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Veldzichtweg 14 |
Postcode | 3851 SH |
Plaats | Ermelo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)341 - 493865 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ceesjansenautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: feb. 2007 - jan. 2009
Modelcode: H
Technische informatie
Koppel: 125 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,7 s
Topsnelheid: 178 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 429 x 175 x 146 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.140 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 1.735 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 615 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 146 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Prachtige auto!
Boekjes en APK.
Degelijk, actueel en betrouwbaar: daar staat Opel voor. Maar ook innovatief. Want, zeggen ze: 'De toekomst is voor iedereen'. Hij heeft een benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Koude start? Niet met de verwarmbare bestuurdersstoel! Een goede zithouding is wel zo prettig. Daarom is deze auto voorzien van comfortstoelen. Ook 17 inch lichtmetalen velgen, getint glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelbare buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor zijn aan boord.
Het audiosysteem geeft u de keus om onderweg te luisteren wat u wilt. Verkeersinfo, uw favoriete albums en radioprogramma's, podcasts, luisterboeken... zeg het maar. Deze auto heeft ook bluetooth en usb-aansluiting aan boord. De cruise control zorgt voor zorgeloos, ontspannen en zuinig rijgedrag. Natuurlijk heeft deze auto ook airconditioning. U bent in deze Opel ook voorzien van buitentemperatuurmeter, centrale portiervergrendeling, bagage afdekhoes, boordcomputer en verstelbaar stuur.
Neem contact op en we regelen een afspraak!
= Bedrijfsinformatie =
Al onze occasions worden afgeleverd met recente APK. Wij hanteren geen afleveringskosten. Onze advertenties worden met de grootst mogelijke zorg en aandacht geplaatst, echter zijn wij niet verantwoordelijk voor eventuele onjuistheden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.