Bouwjaar | 25-07-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 87.904 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZS-742-J Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.398 cc |
Vermogen | 109 kW (148 pk) |
€ 12.450,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 25-07-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 87.904 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZS-742-J Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.398 cc |
Vermogen | 109 kW (148 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Wientjes B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Veenhuizerweg 132 |
Postcode | 7325 AM |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3231635 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autowientjes.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Koppel: 230 Nm
Aantal cilinders: 4
Prestaties
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 215 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.178 kg
Max. trekgewicht: 1.450 kg
Wielbasis: 266 cm
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 0 kWh
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot (NEDC): 125 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik (WLTP): 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 179 - € 716 per kwartaal
De prijs voor deze auto is inclusief een geldige APK van minimaal 3 maanden. De auto wordt op uw naam overgeschreven en heeft een pre inspectie en vloeistof controle gehad. Onderhoud en aanvullende garantiepakketten bieden wij u graag tegen meerprijs aan. Wilt u deze auto financieren? Neem vrijblijvend met ons contact op. De informatie in onze advertenties over opties en/ of accessoires zijn naar beste geweten samengesteld, echter kunnen er geen rechten aan ontleent worden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.