Opel Astra 1.4 Turbo Design Edition , Clima / Cruise / Navi / Elec.Pakket / Isofix / Pdc / Trekhaak.

€ 6.900,-

Bouwjaar 14-01-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 177.252 km
Deuren 5
Kenteken 53-ZRZ-1 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.362 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Opel Astra 1.4 Turbo Design Edition , Clima / Cruise / Navi / Elec.Pakket / Isofix / Pdc / Trekhaak.


€ 6.900,-

Algemeen

Bouwjaar 14-01-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 177.252 km
Deuren 5
Kenteken 53-ZRZ-1 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.362 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Midden Veluwe Auto's B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Putterweg 60A
Postcode 3886 PD
Plaats Garderen
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 53479389 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.middenveluweautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R18
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 192 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 442 x 181 x 151 cm
Wielbasis: 269 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.293 kg
Laadvermogen: 652 kg
GVW: 1.945 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 680 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Zeer Nette en Goed Onderhouden Opel Astra 1.4 Turbo Design Edition , Clima / Cruise / Navi / Elec.Pakket / Isofix / Pdc / Trekhaak.

Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2013 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 88 kW (120 PK) en een cilinderinhoud van 1364 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 192 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 11 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,5 liter per 100 km en hij weegt 1293 kg. De APK is geldig tot 14-01-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 198,25 per kwartaal.

= Bedrijfsinformatie =

Bel even van te voren als u komt kijken, dan voorkomt u eventuele teleurstelling dat de auto al verkocht is !!



Inruil van uw huidige auto, motor of boot is mogelijk.


tel 06 53479389

Website : www.middenveluweautos.nl
E-mail : info@middenveluweautos.nl
Whatsapp : 0653479389


Ons bezoekadres is Putterweg 60A, 3886 PD Garderen.

Wij zijn geopend van:

maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur.

zaterdag van 09.00 tot 14.00 uur.

Zondag GESLOTEN

Buiten Openingstijden op Telefonische Afspraak





Ondanks de zorg die besteed wordt aan een correcte invoer van de gegevens,
kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten.




Kijk voor meer scherp geprijsde auto's naar onze andere advertenties!

Tot ziens bij MIDDEN VELUWE AUTO'S B.V.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie

Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?

Autotest | Opel Astra Electric Laagdrempelige revolutie

De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.

Plus

  • bijzonder stil en soepel
  • grote actieradius, snel laden
  • ruim en doordacht interieur

Min

  • rijden met 1 pedaal niet mogelijk
  • passeerhulp kan ander verkeer verwarren

Conclusie

Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.

Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.

Deel deze advertentie