![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 23-11-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 23.480 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | TZ-213-F Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.398 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 23-11-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 23.480 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | TZ-213-F Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.398 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bochane Auto I Bergharen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hogeveld 2 |
Postcode | 6617 KR |
Plaats | Bergharen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)487 - 531201 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bochane.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2015 - 2019
Modelcode: K
Technische informatie
Koppel: 230 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 215 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 437 x 181 cm
Wielbasis: 266 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.178 kg
Laadvermogen: 632 kg
GVW: 1.810 kg
Max. trekgewicht: 1.450 kg (ongeremd 620 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 126 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,6 mg/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
Garantie: 12 maanden
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard Afleverpakket:
- Geldige APK
- Tenaamstelling van het voertuig
- Technisch inspectie
- Vloeistoffen controle en bijvullen
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie (12 maanden garantie); 12 Maanden Wettelijke garantie, Geldige APK, Technische inspectie, Tenaamstelling van het voertuig, Vloeistoffen controle en bijvullen
Geen mediterrane druktemaker, geen Franse charmeur. Deze Duitse auto straalt een en al stevige kwaliteit uit. Stalen onverzettelijkheid van topniveau, een en al kracht en betrouwbaarheid. Hoewel de auto uit 2018 komt, heeft hij maar 23480 kilometer gereden. De aandrijving van deze Opel wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Een lederen interieur: een toonbeeld van luxe en comfort. En wat dacht u van de elektrisch bedienbare achterklep? In- en uitladen gaat haast vanzelf! Dankzij de stoelverwarming heeft u in deze auto nooit meer last van een koude rug of koude benen. Natuurlijk kunt u zonder. Maar waarom? Lekker toch, zo'n verwarmd stuurwiel? De koplampen zijn voorzien van de allernieuwste lichttechnologie: matrix LED-verlichting. Tot de uitrusting behoren ook 16 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten en verstelbare lendensteunen.
Soepel inparkeren gaat gemakkelijker dan u verwacht dankzij de achteruitrijcamera. Spraaksturing is onderdeel van de uitrusting van deze auto. Met uw stem kunt u de belangrijkste voertuigfuncties bedienen. Er is geen bestemming die het aanwezige full map navigatiesysteem niet kent. Dat rijdt lekker! Natuurlijk is er ook electronic climate control aanwezig. Met de DAB-ontvanger luistert u naar glasheldere digitale radio. Extra opties op deze auto zijn: regensensor, cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en boordcomputer.
In de Opel Astra heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Bij de veiligheid
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
![Autotest | Opel Astra Electric Laagdrempelige revolutie](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10247/opel-astra-electric-gs.jpg)
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.