Bouwjaar | 04-03-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 172.585 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 23-NV-FV Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-03-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 172.585 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 23-NV-FV Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Cees Jansen Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Veldzichtweg 14 |
Postcode | 3851 SH |
Plaats | Ermelo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)341 - 493865 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ceesjansenautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: aug. 2002 - aug. 2004
Modelcode: G / T98
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,0 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 411 x 171 x 143 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.095 kg
Laadvermogen: 565 kg
GVW: 1.660 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 570 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 172 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik in de stad: 9,7 l/100km (1 op 10,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 5
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
KEURIGE AUTO.
2 SLEUTELS.
Inclusief APK.
Het is niet alleen de bouwkwaliteit waar Duitse auto's om bekend staan, maar ook de rijkwaliteiten. Dat merk je achter het stuur van deze Opel Astra. Het is een auto uit 2004 met 172585 kilometer op de teller. Hij rijdt lekker, deze Opel. Pittig ook, met dank aan de compacte en zuinige motor. Lekker zitten doet u in de comfortstoelen van deze auto. Ook 15 inch lichtmetalen velgen, getint glas, in delen neerklapbare achterbank, actieve hoofdsteunen, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor horen tot de voorzieningen op deze auto.
Cruise control verlaagt de brandstofkosten en verhoogt het rijcomfort. Het spreekt voor zich dat u in deze auto ook airconditioning aantreft. Ook buitentemperatuurmeter, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, toerenteller, bagage afdekhoes en verstelbaar stuur zijn aan boord.
Bij een goede occasion als deze hoort natuurlijk ook een tellerrapport van Nationale Autopas. Wilt u meer weten over deze auto? Neem dan contact met ons op voor een proefrit.
= Bedrijfsinformatie =
Al onze occasions worden afgeleverd met recente APK. Wij hanteren geen afleveringskosten. Onze advertenties worden met de grootst mogelijke zorg en aandacht geplaatst, echter zijn wij niet verantwoordelijk voor eventuele onjuistheden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.