Bouwjaar | 14-12-2007 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 260.997 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 80-ZB-ST Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-12-2007 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 260.997 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 80-ZB-ST Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | VVA Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kanaal Noord 188 |
Postcode | 7322 AD |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 27970587 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vvaautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2007
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Acceleratie (0-100): 14,1 s
Topsnelheid: 186 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.395 kg
Max. trekgewicht: 1.050 kg (ongeremd 745 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4476 x 1759 x 1411 cm
Wielbasis: 261 cm
Interieur
Interieur: darkGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 168 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Dak werkt niet, nieuwe APK mogelijk!
= Bedrijfsinformatie =
Welkom bij VVA Auto's. Wij zijn een bedrijf dat gespecialiseerd is in jong gebruikte occasions. Inruil van uw huidige auto, motor, boot, caravan, camper of aanhanger is bij ons altijd bespreekbaar. Klantgerichtheid en service staan bij ons hoog in het vaandel. Daarnaast is een financiering of garantie op een voertuig in overleg altijd bespreekbaar. Wij attenderen u erop dat sommige auto's in verband met het modeljaar 1 jaar jonger aangegeven kunnen worden en daarnaast worden veel van onze auto's ingevoerd bij de RDW. Voor vragen hierover staan wij u ten alle tijden te woord.
Indien u geïnteresseerd bent in één van onze occasions kunt u ons altijd bellen of een bericht sturen via WhatsApp. In principe zijn wij altijd bereikbaar.
Voor meer informatie verwijzen wij u graag naar onze website: www.vvaautos.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.