Bouwjaar | 05-11-2007 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 251.032 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 18-XR-XZ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.796 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 1.495,-
Algemeen
Bouwjaar | 05-11-2007 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 251.032 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 18-XR-XZ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.796 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | DJN Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Beurtschipper 9A |
Postcode | 3861 SB |
Plaats | Nijkerk Gld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)33 - 2450373 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.djnautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 207 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 452 x 179 x 150 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.225 kg
Laadvermogen: 645 kg
GVW: 1.870 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 660 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 182 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik in de stad: 10,2 l/100km (1 op 9,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
OPEL ASTRA STATION 1,8I SPORT EDITION
BJ 2007
ZWART MET.
ORG MET NAP 251000 KM
APK (EVT NWE TEGEN MEERPRIJS)
MET O.A.
RECARO SPORTINTERIEUR
VERWARMDE STOELEN
AIRCO
ELEKTRISCHE RAMEN EN SPIEGELS
TREKHAAK
CRUISE CONTROL
ETC ETC ETC
NETTE STAAT EN GOED RIJDENDE OPEL ASTRA SPORT!
MEER INFO TEL 033-2450373 WHATS APP 06-20778550
= Bedrijfsinformatie =
ZATERDAGEN ALLEEN OPEN OP AFSPRAAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BEL VOOR AFSPRAAK 033-2450373 OF PER WHATS APP 06-20778550
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.