Bouwjaar | 24-08-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 84.669 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-172-XJ Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 24-08-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 84.669 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-172-XJ Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Haverkamp Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Woudweg 7 |
Postcode | 7395 SH |
Plaats | Teuge |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3231210 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.haverkamp.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: sep. 2020 - mrt. 2023
Referentienummer: 07071017621484
Technische informatie
Koppel: 260 Nm
Aandrijving
Actieradius: 324 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 150 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 415 x 179 x 154 cm
Wielbasis: 256 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.498 kg
Laadvermogen: 517 kg
GVW: 2.015 kg
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 50 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 7.4 kW, 50 km actieradius per uur, compleet vol in 6 uur en 45 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 100 kW, 424 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 24 minuten
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 17,8 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 3
Staat
Algemene staat: goed
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 13:53
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 02:16
Bruikbare accucapaciteit: 47.5 kWh
Ingeschatte actieradius: 278 km
Ingeschat verbruik: 19.81 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 240 km
Actieradius praktijk winter: 207 km
Verbruik praktijk zomer: 19.5 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 23.36 kWh/100km
3- Fase laden mogelijk / CCS-Snellader aansluiting / Opel biedt acht jaar of 160.000 kilometer fabrieksgarantie op het accupakket. Als particulier kun je aanspraak maken op de Subsidieregeling Elektrische Personenauto's Particulieren. Een flinke mondvol, daarom wordt het ook wel afgekort naar SEPP. Door het geven van een subsidie (geldbedrag van €2.000 of €2.950) helpt de overheid particulieren die elektrisch willen gaan rijden. Superfijn, want het is beter voor het milieu en beter voor je portemonnee. En uiteindelijk moeten we toch allemaal elektrisch gaan rijden, dus dan kun je net zo goed nu beginnen. Deze regeling is op deze auto van toepassing, u kunt 2.000 euro subsidie aanvragen /
Technische topkwaliteit, uitermate vriendelijk in gebruik en maximaal betrouwbaar. Klinkt dat als Duitse eigenschappen? Zou kunnen. Dit is tenslotte een Opel. Het rijden met deze auto is werkelijk grenzeloos, want de actieradius is groot genoeg voor allerlei veelvoorkomende ritten en de tijd om de accu's op te laden is prima in te passen in uw dagelijkse bezigheden. Ga samen met uw bijrijder lekker zitten in de verwarmbare voorstoelen. Scherpe bochten, pittige acceleraties? In de sportstoelen blijft u altijd in positie. Hoe koud het buiten ook is, het verwarmbare stuurwiel brengt uw handen en vingers snel weer op temperatuur. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, getint glas, in delen neerklapbare achterbank, LED-
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Mokka | Het oog wil ook wat
Wie slechts op zoek is naar vervoer van A naar B, koopt een eenvoudige en voordelige auto. Bij Opel is dat instapmodel de Corsa. Maar wat als het net even meer moet zijn dan functioneel? Speciaal voor zulke wensen biedt Opel de compacte, maar toch bijzondere, Mokka.
De Opel Mokka is een moderne, complete en functionele compacte auto met een bijzondere vormgeving. De rijeigenschappen zijn echter heel gewoontjes. Verkrijgbaar als benzine, diesel en elektrisch.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- moderne uitrusting
Min
- vieze handen bij openen achterklep
- mag zuiniger
Conclusie
De eerste Opel Mokka was een compacte terreinwagen voor recreatief gebruik. Met de tweede generatie van de Mokka kiest Opel voor een heel andere insteek. Nog steeds is de Mokka hoger dan een doorsnee auto en nog steeds heeft de Mokka de hoge bouw van een terreinwagen. Maar dit keer wordt vooral ingezet op het uiterlijk, met uitgesproken lijnen, kleurcombinaties en accessoires.
Het bijzondere uiterlijk gaat niet ten koste van de ruimte, want die is heel behoorlijk. De uitrusting is modern, zowel op het gebied van luxe als veiligheid. De Mokka is er met benzine-, diesel- en elektromotoren. Die laatste verdient op zowel het comfort als de kosten de voorkeur. Ongeacht de gekozen aandrijving geldt dat de Mokka rijdt als een doorsnee auto. De belangrijkste reden om de Mokka te verkiezen boven die doorsnee auto: het oog wil ook wat!