Opel Vivaro 2.0 CDTI L2H1 '13 MARGE lichte zijschade

€ 5.750,-

Bouwjaar 18-10-2013
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 161.500 km
Deuren 5
Kenteken VF-084-Z
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Opel Vivaro 2.0 CDTI L2H1 '13 MARGE lichte zijschade


€ 5.750,-

Algemeen

Bouwjaar 18-10-2013
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 161.500 km
Deuren 5
Kenteken VF-084-Z
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Hulshof-Trading
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Harskamperweg 60
Postcode 3774 JR
Plaats Kootwijkerbroek
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 53184150 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.hulshofhorsetrucks.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jan. 2010 - jul. 2014

Technische informatie
Koppel: 290 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 90 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,1 s
Topsnelheid: 160 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 539 x 190 x 198 cm
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.801 kg
Laadvermogen: 1.229 kg
GVW: 3.030 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 198 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,5 l/100km (1 op 15,4)

Historie
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal

Zeer nette en goed rijdende Opel Vivaro. Lichte zijschade. Buiten de schade, zeer nette en goed rijdende bus. Tot laatste moment gewoon nog in gebruik geweest bij installatie bedrijf.

PRIJS IS MARGE, GEEN BTW

Inruil bespreekbaar.

Voor meer informatie even bellen met 0653184150

Onder voorbehoud van druk en zet fouten.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Opel Vivaro-e | Grijs kenteken, groen hart

Bij een bedrijfswagen draait alles om de kosten ten opzichte van de functionaliteit. Het is immers deel van het productieproces en dus is de keuze voor een auto even rationeel als die voor iedere andere machine. Toch komt er tegenwoordig een nieuw aspect bij de keuze van bedrijfsmiddelen: milieuvriendelijkheid. Opel stelt dat de Vivaro-e beide kan verenigen: deze elektrisch aangedreven bus zou voordeliger zijn in het gebruik en ook nog eens verantwoord zijn voor het milieu.

Autotest | Opel Vivaro-e Grijs kenteken, groen hart

De Opel Vivaro-e is een bus met elektrische aandrijving. Dat zorgt voor lagere kilometerkosten en meer comfort, terwijl het laadvolume gelijk blijft. Een stap vooruit t.o.v. de vorige Vivaro.

Plus

  • voordelig in gebruik
  • benadert de luxe en het comfort van een personenauto

Min

  • minimaal verschil met soortgelijke bussen van Citroen en Peugeot
  • (iets) minder zwaar te belasten dan diesel-versie

Conclusie

Is de Opel Vivaro-e tegelijkertijd een verantwoorde bedrijfseconomische als een milieuvriendelijke keuze? Na zowel een theoretische beschouwing als een proefrit is het antwoord op die vraag een overtuigend "ja". Hoe groot het voordeel is, is echter wel afhankelijk van de toepassing van de Vivaro. Ook belangrijk om te weten: alhoewel het laadvolume gelijk is voor de diesel en de elektrische uitvoering, is het maximale laadgewicht voor de elektrische versie wel minder.

Met deze derde generatie van de Vivaro hebben de verfijning, de veiligheid en het comfort een grote stap vooruit gezet. Dat geldt voor alle uitvoeringen, maar natuurlijk biedt de Vivaro-e dankzij de elektrische aandrijving nog meer comfort.

Deel deze advertentie