Bouwjaar | 03-01-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 169.998 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 7-SZG-43 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
€ 6.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 03-01-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 169.998 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 7-SZG-43 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | HVM Nederland |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rubensstraat 38 |
Postcode | 3781 VM |
Plaats | Voorthuizen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 83250853 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hvmnederland.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Constructiejaar: 2014
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.020 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 560 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4159 x 1739 x 1570 cm
Wielbasis: 254 cm
Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
HVM Nederland is een jong en transparant autobedrijf gevestigd op de Veluwe.
Omdat wij dagelijks opzoek zijn naar betaalbare occasions, zijn wij niet altijd aanwezig, het is daarom verstandig om even te bellen voordat u bij ons langskomt.
Elke occasion die bij ons verkocht wordt is van te voren technisch en optisch geïnspecteerd, en op vakkundige wijze klaargemaakt. Wij beschikken over een werkplaats en een poetsruimte, maar doen geen werk voor particuliere klanten. Zo kunnen wij onze volledige aandacht richten op het klaarmaken van onze eigen voorraad. Ten slotte heeft het kunnen aanbieden van betaalbare top-occasions voor ons de hoogste prioriteit.
Wij zijn dagelijks bereikbaar van 9.00u tot 21.00u op 0683250853.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 2008 | Niet leuker, wel beter
In 2020 introduceerde Peugeot de nieuwe 2008. Deze gezinsauto moest niet alleen functioneel zijn, maar ook aantrekkelijk. Daarom zette Peugeot alle Franse flair in die het merk in huis had, met als resultaat een regelrecht verkoopsucces. Om dat succes voort te zetten is de 2008 vernieuwd voor modeljaar 2023.
De Peugeot 2008 is een functionele gezinsauto die er ook nog eens leuk uitziet. De iCockpit zorgt voor een bijzondere ervaring. De elektrische e-2008 is stil, snel, uitstootvrij en voordelig per KM.
Plus
- Unieke rijervaring dankzij iCockpit
- fijne elektrische aandrijflijn
- Geslaagde vormgeving
Min
- geen ruimte voor voeten achterpassagiers onder voorstoelen
- Bediening soms verwarrend
- Oplopende raamlijn achter geeft minder zicht rondom
Conclusie
De Peugeot (e)2008 is aangepast voor modeljaar 2023. Met nog prominentere "klauwen" in het front is de auto stoerder geworden, terwijl de Franse flair is gebleven. De nieuwe grijze lakkleur is geen verbetering, want deze stemmige tint past niet bij het frivole lijnenspel. De i-Cockpit blijft de belangrijkste onderscheidende factor en is op details verbeterd.
Dankzij een nieuwe batterij en elektromotor is de e-2008 sterker en zuiniger geworden. Echter, beide komen alleen van pas in uitzonderlijke situaties. Het maximale vermogen zal sporadisch worden aangesproken en de volledige actieradius zal zelden worden benut. Op papier is de e-2008 hiermee echter concurrerender geworden, want de compacte SUV biedt nog meer waar voor zijn geld. Kortom: de Peugeot e-2008 is niet leuker, maar wel beter geworden voor modeljaar 2023.