Peugeot 206 1.4-16V Gentry Airco/CV/Elektr.ramen/Trekhk

€ 2.250,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 30-07-2004
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 165.600 km
Deuren 5
Kenteken 70-PJ-TR Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.360 cc
Vermogen 65 kW (89 pk)

Peugeot 206 1.4-16V Gentry Airco/CV/Elektr.ramen/Trekhk


€ 2.250,-

Algemeen

Bouwjaar 30-07-2004
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 165.600 km
Deuren 5
Kenteken 70-PJ-TR Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.360 cc
Vermogen 65 kW (89 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Theo van Huet
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Aerdtsestraat 44a
Postcode 6911 AS
Plaats Pannerden
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)316 - 371300 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.theovanhuet.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • mistlampen (voor)
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2003 - feb. 2006

Technische informatie
Koppel: 133 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 178 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 382 x 167 x 144 cm
Wielbasis: 244 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 949 kg
Laadvermogen: 566 kg
GVW: 1.515 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 500 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 145 g/km
Emissieklasse: Euro 3

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)

Historie
Aantal eigenaren: 6

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

Ondanks onze uiterste zorgvuldigheid, kunnen de geadverteerde opties / accessoires afwijken van de werkelijke opties / accessoires. Derhalve zijn deze onder voorbehoud.

Ons bedrijf, met meer dan 25 jaar ervaring in autotechniek, heeft altijd een ruim aanbod betaalbare occasions op voorraad en beschikt over een moderne werkplaats. Uw wensen staan nog altijd centraal.

Occasion of nieuw, grote of kleine beurt, APK-keuring, verzekering, financiering, glasschade, pechhulp, winterbanden etc.

U kunt voor alles bij ons terecht!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk

Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?

Autotest | Peugeot 206 plus Scherp rekenwerk

De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.

Plus

  • scherpe prijs
  • zeer ruim
  • nette prestaties, laag verbruik

Min

  • voelt minder solide dan Peugeot 207
  • veel rijgeluiden
  • karige uitrusting

Conclusie

Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.

Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.

Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.

Deel deze advertentie