Peugeot 206 1.4-16V Quiksilver 17 AIRCO NAP

€ 1.500,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 14-06-2005
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 166.123 km
Deuren 3
Kenteken 78-RN-DL Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.360 cc
Vermogen 65 kW (89 pk)

Peugeot 206 1.4-16V Quiksilver 17 AIRCO NAP


€ 1.500,-

Algemeen

Bouwjaar 14-06-2005
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 166.123 km
Deuren 3
Kenteken 78-RN-DL Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.360 cc
Vermogen 65 kW (89 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Henri van Erven
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Uiterwaardenstraat 8A
Postcode 8081 HJ
Plaats Elburg
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 51562303 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website handelsonderneming-hvanerven.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Peugeot 206 1.4-16V Quiksilver 17" AIRCO NAP


- Kenteken: 78-RN-DL
- Merk: Peugeot
- Model: 206
- APK tot: 04-09-2025
- Tellerstand: 166123 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 3
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2005
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1360 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: KFU
- Vermogen: 65 kW / 89pk
- Ledig gewicht: 938 kg
- Max. trekgewicht: 900 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.5 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 382 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 88 - 95 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 3


Comfort

- Boordcomputer

Exterieur

- Achterruitwisser
- Buitenspiegel rechts
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Getint glas
- Lichtmetalen velgen 15"
- Metaalkleur
- Metaalkleur vernis
- Mistlampen voor

Infotainment

- Audioinstallatie met CD-speler
- Radio CD speler

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen achter
- Hoofdsteunen voor
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Sportstoelen
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)


Rijdt schakelt goed. Airbag storing!!

Henri van Erven
Uiterwaardenstraat 8A
8081 HJ Elburg
0651562303
h.vanerven@hotmail.com

handelsonderneming-hvanerven.nl/

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk

Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?

Autotest | Peugeot 206 plus Scherp rekenwerk

De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.

Plus

  • scherpe prijs
  • zeer ruim
  • nette prestaties, laag verbruik

Min

  • voelt minder solide dan Peugeot 207
  • veel rijgeluiden
  • karige uitrusting

Conclusie

Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.

Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.

Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.

Deel deze advertentie