Bouwjaar | 29-04-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 221.828 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 31-SLG-1 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.360 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
€ 1.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-04-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 221.828 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 31-SLG-1 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.360 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Witjes |
Contactpersoon | Teun Witjes |
Adres | Industrieweg 26 |
Postcode | 6662 PA |
Plaats | Elst |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)481 - 350450 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autowitjes.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2009 - 2012
Technische informatie
Koppel: 120 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,0 s
Topsnelheid: 173 km/u
Maten
Lengte: 387 cm
Wielbasis: 244 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 908 kg
Laadvermogen: 510 kg
GVW: 1.418 kg
Max. trekgewicht: 1.178 kg (ongeremd 504 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Door inruil verkregen; zo meenemen.
Rijd stuurt en schakelt goed.
Distributie is vervangen bij 151.654KM.
Auto Witjes is een BOVAG aangesloten autobedrijf. Alle voertuigen worden technisch gecontroleerd en schoon afgeleverd, dit is inbegrepen in de prijs. Alle auto's worden geleverd met 12 maanden BOVAG garantie tenzij niet vermeld in de advertentie.
Aankoopkeuring door ANWB, DEKRA, merkdealer of uw lokale garage is altijd toegestaan bij onze auto's.
Wij raden u aan om even te bellen als u naar een auto wilt komen kijken, zo weet u of de auto nog beschikbaar is u niet voor niks rijdt.
Deze advertentie is met zorgvuldigheid opgemaakt waarbij nauwkeurig naar de opties wordt gekeken, echter het blijft handmatig invoeren. Een foutieve vermelding is dus mogelijk. Controleer daarom altijd goed de opties die voor u belangrijk zijn voordat u overgaat tot aankoop. Op deze advertentie kan geen aanspraak worden gemaakt.
Graag tot ziens aan de Industrieweg 26, 6662PA in Elst!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk
Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?
De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.
Plus
- scherpe prijs
- zeer ruim
- nette prestaties, laag verbruik
Min
- voelt minder solide dan Peugeot 207
- veel rijgeluiden
- karige uitrusting
Conclusie
Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.
Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.
Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.