Bouwjaar | 13-06-2003 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 221.633 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | S-395-XB Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-06-2003 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 221.633 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | S-395-XB Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Garderen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Putterweg 56-01 |
Postcode | 3886 PD |
Plaats | Garderen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53955377 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autogarderen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/45 R16
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 384 x 166 x 137 cm
Wielbasis: 244 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.115 kg
Laadvermogen: 420 kg
GVW: 1.535 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieurkleur: Rood
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 166 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9,5 l/100km (1 op 10,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Uitmuntende prestaties, dynamische rijeigenschappen en bakken vol met rijplezier, deze Peugeot 206 CC levert het allemaal. De aandrijving van deze Peugeot wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Voor het pittige uiterlijk én goed gesteund zitten zorgen de sportstoelen. De techniek staat voor niets: het gebruiksvriendelijke dak gaat elektrisch open of dicht. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 15 inch lichtmetalen velgen, getint glas, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en vernis metaallak.
Bij de luxe van deze auto hoort ook electronic climate control. Ook is de Peugeot uitgerust met: lederen stuur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Als u meer wilt weten over deze auto, dan vertellen we u dat graag. Belt of mailt u ons vandaag nog?
= Bedrijfsinformatie =
Inruil van uw huidige auto of motor mogelijk
Kijk voor ons complete aanbod op www.autogarderen.nl
WIJ ZIJN UITSLUITEND OP AFSPRAAK GEOPEND
Om teleurstelling te voorkomen graag even bellen of de door u geselecteerde auto nog op voorraad
Onze openingstijden zijn ;
maandag tm vrijdag van 9:00 tm 17:00
Zaterdag van 10:00 tm 14:00
Zondag GESLOTEN
Buiten openingstijden op telefonische afspraak
tel.0577-726137
mob.0653955377
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk
Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?
De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.
Plus
- scherpe prijs
- zeer ruim
- nette prestaties, laag verbruik
Min
- voelt minder solide dan Peugeot 207
- veel rijgeluiden
- karige uitrusting
Conclusie
Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.
Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.
Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.