Bouwjaar | 06-02-2003 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 263.527 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 99-KXF-4 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 06-02-2003 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 263.527 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 99-KXF-4 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf EFE |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Stoven 35 |
Postcode | 7206 AZ |
Plaats | Zutphen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 30042927 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfefe.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2003
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 50 liter
Prestaties
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 204 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.127 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 600 kg)
Afmetingen (LxBxH): 3835 x 1664 x 1380 cm
Wielbasis: 244 cm
Interieur
Interieur: hardCoal, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 191 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik in de stad: 11,2 l/100km (1 op 8,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Dit is een inruiler mag ook zo weg, dak werkt naar behorenen rijdt goed!! Heeft een barst in de voorruit maar niet hinderlijk.
Zo mee prijs!!
Prijs 749,- Euro zo mee zonder garantie.
= Bedrijfsinformatie =
Export afmelden van uw auto bij ons mogelijk zowel voor particulier als autobedrijven
Export inclusief kentekenplaten met 14 dagen verzekering 150 Euro (moet minimaal 14 dgn geldige apk hebben)
Export afmelden zonder verzekering op trailer 50 Euro
Autobedrijf Efe is een jong bedrijf, met de benodigde ervaringen in huis. U koopt bij ons een auto tegen een zeer scherpe prijs! Service en kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel. Bekijk ook ons andere aanbod, Kijk en vergelijk! Bel, mail of Whatsapp voor een afspraak.
Heeft u een auto die u wilt verkopen en/ of inruilen? Dat is bij ons mogelijk!
Wij zien u graag op onze locatie zodat u onder het genot van een goed kopje koffie onze voorraad kan bekijken.
Financiering mogelijk, vraag naar de voorwaarden.
Ondanks onze grote zorgvuldigheid kunt U aan deze advertentie geen rechten ontlenen en zijn alle gegevens onder voorbehoud van (type)fouten.
Wij hanteren geen afleveringskosten/rijklaarkosten zodoende kunnen we elk auto voor een scherpe prijs aanbieden, elke auto wordt schoon afgeleverd.
Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn vragen wij u vooraf te bellen zodat u zeker weet dat de door ons aangeboden auto nog aanwezig is. Dit maakt het voor ons mogelijk de auto klaar te zetten voor een proefrit zodat u de juiste indruk van de auto kunt krijgen.
Voor informatie kunt u bellen met of Whatsappen.
0630042927
www.autobedrijfefe.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk
Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?
De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.
Plus
- scherpe prijs
- zeer ruim
- nette prestaties, laag verbruik
Min
- voelt minder solide dan Peugeot 207
- veel rijgeluiden
- karige uitrusting
Conclusie
Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.
Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.
Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.