Bouwjaar | 10-11-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 152.762 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 97-KGF-6 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 3.232,-
Algemeen
Bouwjaar | 10-11-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 152.762 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 97-KGF-6 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | car4all |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Deventerstraat 572 |
Postcode | 7325 XZ |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 82244932 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 403 x 175 x 147 cm
Wielbasis: 254 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.178 kg
Laadvermogen: 493 kg
GVW: 1.671 kg
Max. trekgewicht: 1.150 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
hierbij aangeboden bij car4all,
Deze Peugeot 207 komt uit 2009, werd geleverd van 01-07-2009 tot 31-12-2009 en kostte toen € 19.943,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2009 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 88 kW (120 PK) en een cilinderinhoud van 1598 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 200 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10,6 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6,0 liter per 100 km en hij weegt 1178 kg. de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 171,33 per kwartaal.
een Peugeot 207 1.6 VTI van 2009.
het is een origineel Nederlandse geleverde auto met een correcte kilometerstand.
NAP zie vinkje!
het is een perfecte dealeronderhouden Peugeot.
zeer nette auto met minimale tot geen gebruikerssporen!
heeft de goeie opties,
automatisch airco
cruise control
Navigatie
trekhaak
elektrische ramen
knopjes achter het stuur
cruise control
boordcomputer
zie meerdere opties bij optielijst..
auto is zeer netjes.
minimaal tot geen gebruikerssporen.
binnenkant ook zeer netjes
altijd netjes op tijd in onderhoud geweest.
terug te zien aan de boekjes die netjes zijn ingevuld.
auto is motorisch technisch in orde.
VASTE PRIJS 3232
inruilmogelijk
inruilprijs 3595
car4all
Apeldoorn
7325 XZ
Deventerstraat 572
bellen is sneller 0682244932
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 207 | Van de nood een deugd maken
Geeft sneeuw overlast of juist mooie plaatjes? Is een zuinige auto een bewuste keuze of een noodzakelijk kwaad? Voor beide geldt: het is het slimste om er het beste van te maken. Zoiets geldt ook voor milieuvriendelijke auto's. De "Peugeot 207 1.6 HDi BlueLease" zou dankzij een verlaagd verbruik niet alleen goed zijn voor het milieu, maar ook nog eens heel vriendelijk voor de portemonnee.
Bij de Peugeot 207 1.6 HDi BlueLease draait alles om een lage leaseprijs (en minder om een lage uitstoot). Rijdt nog steeds prima, maar anno 2006 op maat gesneden voor de zakelijke rijder.
Plus
- Laag verbruik, prima prestaties
Min
- Minder geavanceerd dan concurrerende eco-modellen
- Karige uitrusting
Conclusie
Geeft winterweer overlast of juist mooie plaatjes? Het is een kwestie van interpretatie: de ene ziet overal kwaad in, terwijl een ander er het beste van probeert te maken. En zo heeft Peugeot ook van de nood een deugd gemaakt. Feit is dat het merk niet dezelfde, geavanceerde milieuvriendelijke techniek in huis heeft als de concurrentie. Daarom legt Peugeot voor de 207 1.6 HDI BlueLease niet de nadruk op milieuvriendelijkheid, maar juist op een lage leaseprijs.
Omdat de aanpassingen aan de 207 BlueLease minimaal zijn, is de meerprijs snel terugverdiend. Bovendien zijn de aanpassingen effectief, want het beloofde lage verbruik is in de praktijk goed te realiseren. Geen van de aanpassingen hebben een negatieve invloed op de rijeigenschappen, dus de milieubewuste leaserijder komt met deze 207 BlueLease niet van een koude kermis thuis.