Bouwjaar | 15-10-2007 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 251.101 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 17-XV-GR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-10-2007 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 251.101 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 17-XV-GR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Dayi Autobedrijf |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Waterstraat 103 |
Postcode | 6541 TE |
Plaats | Nijmegen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 55722482 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dayiautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Wielbasis: 254 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.202 kg
Laadvermogen: 503 kg
GVW: 1.705 kg
Max. trekgewicht: 1.150 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieur: Grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 150 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
APK TOT 26 FEBRUARI 2025, MOTORMANAGEMENTLAMPJE BRANDT EN AUTO HEEFT GEBRUIKERSSPOREN/SCHADE. GRAAG ALLEEN TELEFONISCH REAGEREN A.U.B.
= Bedrijfsinformatie =
WEGENS DRUKTE ZIJN WE NIET IN STAAT OM OP MAILS EN BERICHTEN TE REAGEREN. BIJ SERIEUZE INTERESSE GRAAG ALLEEN TELEFONISCH REAGEREN A.U.B. BELLEN KAN NAAR 06-48635556 of 024-3792800.
Alle occasions zijn voorzien van NAP- rapport en wij selecteren onze occasions op basis van jarenlange ervaring en vakkennis. Door de drukte hebben we niet altijd de gelegenheid om de mails te beantwoorden. Graag alleen telefonisch reageren, kijk eventueel op onze website voor meerdere occasions. www.dayiautos.nl.. Mobiel: 024-3792800. Bellen mogelijk tot 18:30 uur
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 207 | Van de nood een deugd maken
Geeft sneeuw overlast of juist mooie plaatjes? Is een zuinige auto een bewuste keuze of een noodzakelijk kwaad? Voor beide geldt: het is het slimste om er het beste van te maken. Zoiets geldt ook voor milieuvriendelijke auto's. De "Peugeot 207 1.6 HDi BlueLease" zou dankzij een verlaagd verbruik niet alleen goed zijn voor het milieu, maar ook nog eens heel vriendelijk voor de portemonnee.
Bij de Peugeot 207 1.6 HDi BlueLease draait alles om een lage leaseprijs (en minder om een lage uitstoot). Rijdt nog steeds prima, maar anno 2006 op maat gesneden voor de zakelijke rijder.
Plus
- Laag verbruik, prima prestaties
Min
- Minder geavanceerd dan concurrerende eco-modellen
- Karige uitrusting
Conclusie
Geeft winterweer overlast of juist mooie plaatjes? Het is een kwestie van interpretatie: de ene ziet overal kwaad in, terwijl een ander er het beste van probeert te maken. En zo heeft Peugeot ook van de nood een deugd gemaakt. Feit is dat het merk niet dezelfde, geavanceerde milieuvriendelijke techniek in huis heeft als de concurrentie. Daarom legt Peugeot voor de 207 1.6 HDI BlueLease niet de nadruk op milieuvriendelijkheid, maar juist op een lage leaseprijs.
Omdat de aanpassingen aan de 207 BlueLease minimaal zijn, is de meerprijs snel terugverdiend. Bovendien zijn de aanpassingen effectief, want het beloofde lage verbruik is in de praktijk goed te realiseren. Geen van de aanpassingen hebben een negatieve invloed op de rijeigenschappen, dus de milieubewuste leaserijder komt met deze 207 BlueLease niet van een koude kermis thuis.