Peugeot 3008 1.6 THP Active | PANO | NAVI | CLIMA | CRUISE | TREKHAAK | NAP | ZEER MOOIE GOED ONDERHOUDEN AUTO |

€ 5.695,-

Bouwjaar 04-09-2012
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 169.281 km
Deuren 5
Kenteken 13-XVN-9 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 115 kW (157 pk)

Peugeot 3008 1.6 THP Active | PANO | NAVI | CLIMA | CRUISE | TREKHAAK | NAP | ZEER MOOIE GOED ONDERHOUDEN AUTO |


€ 5.695,-

Algemeen

Bouwjaar 04-09-2012
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 169.281 km
Deuren 5
Kenteken 13-XVN-9 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 115 kW (157 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Punt Wijchen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres kelvinstraat 15a
Postcode 6601 HH
Plaats Wijchen
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)24 - 6791983 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.auto-punt.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/50 R17
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 202 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 437 x 184 x 163 cm
Wielbasis: 261 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.434 kg
Laadvermogen: 586 kg
GVW: 2.020 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 167 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik in de stad: 9,9 l/100km (1 op 10,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

De aandrijving van deze Peugeot wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen achter.

U verwacht natuurlijk automatische airconditioning in deze auto, en die is er dan ook. In deze Peugeot kunt u zich concentreren op het verkeer, terwijl de auto de omgeving voor u in de gaten houdt. Een automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat de verlichting aangaat als het donkerder wordt - in tunnels bijvoorbeeld - en de regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is. U hoeft er niets aan te doen. Relaxt rijden is meegeleverd in de vorm van cruise control. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van lederen stuur en boordcomputer.

Lijkt deze Peugeot u wat? Neem dan nu contact op voor een afspraak of een proefrit!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot e-3008 | Van ruimtewonder tot stijlicoon

De 3008 is het meest populaire model van Peugeot. Dat succes is te danken aan de continue evolutie van het model. De 3008 begon als een eigenzinnige mix van een ruimteauto en een terreinauto. De volgende generatie was een moderne SUV. Voor de nieuwe generatie past Peugeot het concept opnieuw aan en kiest het voor nog modernere techniek in combinatie met modieuze vormgeving. Een geslaagde combinatie?

Autotest | Peugeot e-3008 Van ruimtewonder tot stijlicoon

De Peugeot 3008 heeft een evolutie meegemaakt van MPV via SUV tot fastback. Bij de derde generatie draait het meer dan ooit om uiterlijk vertoon. Elektrische aandrijving zorgt voor comfort.

Plus

  • onderscheidende vormgeving
  • laag energieverbruik / groot bereik
  • superieur gevoel dankzij iCockpit

Min

  • bestuurdersstoel niet voldoende in hoogte verstelbaar (te hoog)
  • veel suffe kleuren op de prijslijst, terwijl het lijnenspel alleen in blauw goed tot zijn recht komt
  • ruimte achterin voldoende, maar houdt niet over

Conclusie

Bij veel merken betekent een nieuwe auto slechts een nieuwe interpretatie van een bestaand concept. Het idee blijft hetzelfde, maar de techniek en de vormgeving worden gemoderniseerd. Peugeot daarentegen verandert zelfs het concept van de 3008! Wat begon als een wonderlijke mix, ontwikkelde zich via een moderne SUV tot een stijlvolle gezinsauto. Ruimte stond altijd centraal, maar steeds meer legt Peugeot de nadruk op stijl.

Toch biedt de 3008 meer dan alleen een mooi gezichtje. Voorheen was een verbrandingsmotor de norm, terwijl de nieuwe 3008 is ontworpen als elektrische auto. Ten opzichte van een soortgelijke auto met verbrandingsmotor biedt de e-3008 meer comfort tegen een lagere kilometerprijs, terwijl het bereik gelijk is. Naast andere elektrische auto's heeft de e-3008 weliswaar een tam karakter, maar is het verbruik zeer laag, de actieradius groot en het weggedrag verfijnd.

Wat blijft is de iCockpit. Die zorgt voor een uniek karakter. Het zorgt voor betere controle over de auto en betrekt de bestuurder meer bij het rijden.

Deel deze advertentie