Peugeot 307 1.6-16V XS | AIRCO | CRUISE CONTROL | TREKHAAK | NAP

€ 1.650,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 23-01-2004
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 196.360 km
Deuren 5
Kenteken 32-NN-DT Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.587 cc
Vermogen 80 kW (109 pk)

Peugeot 307 1.6-16V XS | AIRCO | CRUISE CONTROL | TREKHAAK | NAP


€ 1.650,-

Algemeen

Bouwjaar 23-01-2004
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 196.360 km
Deuren 5
Kenteken 32-NN-DT Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.587 cc
Vermogen 80 kW (109 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Ouwens & Pas Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Laan van Fasna 87
Postcode 8171 NR
Plaats Vaassen
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 50497761 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.op-automotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 190 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 173 x 151 cm
Wielbasis: 261 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.168 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 1.693 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 610 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 174 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 3

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik in de stad: 10 l/100km (1 op 10,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Peugeot 307 1.6 uit 2004. Laaste eigenaar heeft de auto ruim 9 aar gereden. Distributieriem is vervangen bij 182.000 in september 2022. Rijdt en schakelt super. Uitgerust met airco, cruise control, trekhaak en licht metalen velgen. Wordt geleverd met nieuwe apk!

= Bedrijfsinformatie =

Omdat wij iedere klant dezelfde aandacht willen geven én niet al onze auto's op dezelfde locatie staan, verzoeken wij u vriendelijk om te bellen alvorens u deze kant op komt. Het kan anders zijn dat we u niet kunnen helpen, de auto hier niet staat of misschien zelfs alweer verkocht is. En dat zou zonde zijn!

Uiteraard kunt u uw huidige auto bij ons inruilen. Tevens bieden wij aantrekkelijke financieringsmogelijkheden aan voor iedere auto.

Voor vragen kunt u gerust contact opnemen, wij staan u graag te woord. Meer informatie en andere betrouwbare occasions vindt u op onze website www.op-automotive.nl Wij nodigen u van harte uit om deze auto, onder het genot van een heerlijke kop koffie, met eigen ogen te komen bezichtigen. Openingstijden Maandag t/m Vrijdag 09:00 - 18:00 uur, Zaterdag 09:00 - 15:00 uur. Graag tot snel!

Ondanks het feit dat onze advertenties met de grootst mogelijke zorg zijn samengesteld kunnen hier geen rechten aan ontleend worden. Controleer de auto daarom altijd goed tijdens een bezichtiging.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot 307 | De Franse evolutie

Evolutie is het verder ontwikkelen van een bestaand idee of trend. Met de Peugeot 306 zette Peugeot destijds een succesvolle auto in de middenklasse neer. Om in die fel bevochten markt te overleven was het nodig met een waardige opvolger te komen. Daarom nam Peugeot vele bestaande ideeën uit diverse marktsegmenten samen. Het resultaat is een middenvorm tussen een personenauto en een ruimte-auto waarbij op vele punten opnieuw is nagedacht. Niet geheel ten onrechte spreekt Peugeot van "de evolutionaire gezinsauto".

Autotest | Peugeot 307 De Franse evolutie

De Peugeot 307 is de eerste van een lichting nieuwe auto's. De 307 is meer in de hoogte gebouwd en bundelt vindingen van vele andere auto's om tot een vernieuwend geheel te komen.

Plus

  • vernieuwende en doordachte vormgeving
  • vriendelijke prijs
  • zeer hoog veiligheidsniveau

Min

  • niet vrij van kraakjes en rammeltjes
  • centraal display slecht leesbaar bij zon
  • hoofdsteunen achterin te laag

Conclusie

Peugeot noemt de 307 de evolutionaire gezinsauto. En alhoewel reclamemensen graag overdrijven, is de term in dit geval goed gekozen. Het vernieuwende concept waarbij vele vindingen uit andere auto's zijn gecombineerd tot een nieuwe auto, heeft de standaard voor de middenklasse in z'n geheel opgetrokken. De auto is ruimer dan gebruikelijk, rijdt prima, is zeer comfortabel, kent een riante uitrusting en biedt een ongekend hoog veiligheidsniveau. Een revolutie stuit altijd op weerstand, maar deze evolutie zal navolging vinden.

Deel deze advertentie