Bouwjaar | 04-08-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 175.603 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 52-ND-LT Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-08-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 175.603 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 52-ND-LT Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | YoungtimerKopen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Edisonstraat 26a |
Postcode | 6604 BV |
Plaats | Wijchen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)24 - 2036145 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.youngtimerkopen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2003
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 60 liter
Prestaties
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.168 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 610 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4202 x 1746 x 1512 cm
Wielbasis: 261 cm
Interieur
Interieur: darkGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 174 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik in de stad: 10 l/100km (1 op 10,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Destijds was de 307 zo populair dat zelfs het KLPD er undercover mee reed! Wie kent niet de in-dash opnames van achtervolgingen met dat mooie neppe houtinleg in beeld?
INTRODUCTIE
Nette Peugeot 307 Hatchtback met de degelijke en bekende 1.6-16v.
Geen VTI, Geen THP, Geen Puretech, Gewoon 1.6-16v, wat dus niks te maken heeft met olieverbruik of natte distributieriemen. Gewoon nog betrouwbare techniek uit de jaren dat Peugeot écht aan de weg timmerde met dit model.
Het is nog altijd een erg fijn zittende en rijdende auto. Heerlijk zitcomfort en een fijne rijdynamiek. Je kunt er ook nog altijd mee voor de dag komen wat dat betreft.
Fijne opties zijn voorhanden zoals Automatische Airconditioning & Cruise Control. Navigatie is ook aanwezig, maar deze is 20 jaar oud dus als je wilt verdwalen moet je hem zeker gebruiken.
HISTORIE:
Het betreft een origineel Nederlandse auto, haar leven gestart op 04-08-2003. Door de jaren heen loopt de kilometerstand logisch op naar de 175.603km van vandaag de dag.
De laatste eigenaar, waarvan wij de auto ingeruild hebben, heeft de auto in bezit gehad sinds 14-03-2018.
OPTISCH:
Simpel, kort & krachtig: Het is zowel van binnen als van buiten een nette auto om te zien voor toch alweer 21 jaar oud.
PRIJSSTELLING:
Gezien de staat, onderhoudshistorie & uitvoering van deze 307 denken wij hem concurrerend in de markt te zetten.
Het betreft een Marge voertuig, er is dus geen BTW te verrekenen. Inruil is altijd mogelijk en zien we graag verschijnen.
= Bedrijfsinformatie =
Belt of mailt u gerust voor meer informatie. Wij staan u graag te woord & reageren snel op e-mail of whatsapp.
Bezichtiging is alleen mogelijk op afspraak.
Met vriendelijke groet,
Marcel van der Sluijs
YoungtimerKopen.NL
024-2036145
info@youngtimerkopen.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 307 | De Franse evolutie
Evolutie is het verder ontwikkelen van een bestaand idee of trend. Met de Peugeot 306 zette Peugeot destijds een succesvolle auto in de middenklasse neer. Om in die fel bevochten markt te overleven was het nodig met een waardige opvolger te komen. Daarom nam Peugeot vele bestaande ideeën uit diverse marktsegmenten samen. Het resultaat is een middenvorm tussen een personenauto en een ruimte-auto waarbij op vele punten opnieuw is nagedacht. Niet geheel ten onrechte spreekt Peugeot van "de evolutionaire gezinsauto".
De Peugeot 307 is de eerste van een lichting nieuwe auto's. De 307 is meer in de hoogte gebouwd en bundelt vindingen van vele andere auto's om tot een vernieuwend geheel te komen.
Plus
- vernieuwende en doordachte vormgeving
- vriendelijke prijs
- zeer hoog veiligheidsniveau
Min
- niet vrij van kraakjes en rammeltjes
- centraal display slecht leesbaar bij zon
- hoofdsteunen achterin te laag
Conclusie
Peugeot noemt de 307 de evolutionaire gezinsauto. En alhoewel reclamemensen graag overdrijven, is de term in dit geval goed gekozen. Het vernieuwende concept waarbij vele vindingen uit andere auto's zijn gecombineerd tot een nieuwe auto, heeft de standaard voor de middenklasse in z'n geheel opgetrokken. De auto is ruimer dan gebruikelijk, rijdt prima, is zeer comfortabel, kent een riante uitrusting en biedt een ongekend hoog veiligheidsniveau. Een revolutie stuit altijd op weerstand, maar deze evolutie zal navolging vinden.