![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 10-03-2004 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 169.632 km
![]() |
Deuren | 2 |
Kenteken | 25-NV-GJ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-03-2004 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 169.632 km
![]() |
Deuren | 2 |
Kenteken | 25-NV-GJ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | TwinCar VoF |
Contactpersoon | Robin van de Bunte |
Adres | Zwolseweg 412 |
Postcode | 7345 AG |
Plaats | Wenum-Wiesel |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3121310 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.twincar.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 60 liter
Prestaties
Acceleratie (0-100): 10,3 s
Topsnelheid: 207 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.432 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 730 kg)
Afmetingen (LxBxH): 435 x 176 x 142 cm
Wielbasis: 261 cm
Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 194 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik in de stad: 11,5 l/100km (1 op 8,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: gemiddeld
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Nette, prima rijdende 307CC 2.0-16V. Technisch ok, optisch wat schade's/gebruikssporen. Auto heeft wat aandacht nodig, maar loopt goed , het dak werkt ok. Wordt verkocht in deze conditie.
= Bedrijfsinformatie =
TWINCAR Zwolseweg 412 7345 AM WENUM WIESEL Tel.:+31 (0)6 - 22032363 Tel.:+31 (0)55 - 3121310 WWW.TWINCAR.NL Er worden geen extra afleverkosten in rekening gebracht bij onze occasions. Ondanks dat onze advertenties met de grootst mogelijke zorg worden samengesteld, vragen wij uw begrip voor het feit dat aan de specificaties in deze advertenties geen rechten kunnen worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 307 | De Franse evolutie
Evolutie is het verder ontwikkelen van een bestaand idee of trend. Met de Peugeot 306 zette Peugeot destijds een succesvolle auto in de middenklasse neer. Om in die fel bevochten markt te overleven was het nodig met een waardige opvolger te komen. Daarom nam Peugeot vele bestaande ideeën uit diverse marktsegmenten samen. Het resultaat is een middenvorm tussen een personenauto en een ruimte-auto waarbij op vele punten opnieuw is nagedacht. Niet geheel ten onrechte spreekt Peugeot van "de evolutionaire gezinsauto".
![Autotest | Peugeot 307 De Franse evolutie](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/1971/peugeot-307.jpg)
De Peugeot 307 is de eerste van een lichting nieuwe auto's. De 307 is meer in de hoogte gebouwd en bundelt vindingen van vele andere auto's om tot een vernieuwend geheel te komen.
Plus
- vernieuwende en doordachte vormgeving
- vriendelijke prijs
- zeer hoog veiligheidsniveau
Min
- niet vrij van kraakjes en rammeltjes
- centraal display slecht leesbaar bij zon
- hoofdsteunen achterin te laag
Conclusie
Peugeot noemt de 307 de evolutionaire gezinsauto. En alhoewel reclamemensen graag overdrijven, is de term in dit geval goed gekozen. Het vernieuwende concept waarbij vele vindingen uit andere auto's zijn gecombineerd tot een nieuwe auto, heeft de standaard voor de middenklasse in z'n geheel opgetrokken. De auto is ruimer dan gebruikelijk, rijdt prima, is zeer comfortabel, kent een riante uitrusting en biedt een ongekend hoog veiligheidsniveau. Een revolutie stuit altijd op weerstand, maar deze evolutie zal navolging vinden.